(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göz Eriminde Yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göz Eriminde Yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nerde olsa tanırım bu mısraları. Âşinadır gözlerim sonhazan dizelerine. Kutluyorum. Kısa ama özdü Selam ve sevgiler. İsimlerinizi görmek garipliğimi azaltıyor.
Ne güzel sevgili Fergül en azından sobeleyebilecek kadar yakınında olması böyle mutluluk veren dizeler oldu mu inanılmaz keyif veriyor,yüreğine sağlık sevgili dostum keyifle okudum sevgiyle sevdiklerinle ve de o göz erimindeki yarle kal her zaman sevgilerimle..
her zaman demişimdir: sizin şiirlerinizi okumak bir ayrıcalıktır diye...yine tam hedefi 12' den vuran, güzel, etkili ve duygu yüklü bir şiir okudum zevkle...teşekkürler...kutlarım...saygımla...
vayyyy vayyy vayyyy ablam ben kısakandım bu şiiri açıkca söylemek gerekirse... final harika ya ben neden yazamadım böyle birşey diye düşünmedim değil açıkcası...çünkü çok güzel kıskandırıcıydı benim için....bana yakın derin bir şiir okudum...yazan yüreğin susmasın...işte şiiride artık sobeledik... sevgilerimle kardeşin emrah
varsa suda bir hareket....arktan deryaya kaçıyor...
Yürekten tebrikler....