Gidemezsin biliyorum İzliyorum çabalayışlarını, Her seferinde geri dönüyorsun ya, Bu yüzden hiç kapatmıyorum kapılarımı..
Gitmeler kolay değildir biliyorsun, Her seferinde ölümden dönüyorsun, Kaç kez düştün azrailin kucağına, Kaç kez ruhunu serdin ocağına, Gidemezsin biliyorum, Benim kokum ,benim tenim olmadan yapamazsın, Gidemiyeceksin işte, Aşk seni alıp koyacak pencereme..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CESUR ÖZGÜN VE SAMİMİ SATIRLARLA BENZENMİŞ,GÖRSELLİKLE BİRLEŞTİRİLMİŞ FANTASTİK BİR ŞİİR OKUDUM.KUTLARIM PRENSES YÜREĞİNE SAĞLIK.YAŞAMIN EN GÜZEL RENKLERİ SENİNLE OLSUN. "MAVİLERİ KİRLETTİK.KARALAR BAĞLADI BEYAZLAR,KIRMIZILAR KÜSTÜ HEP TENİMİZE.BU RENK CÜMBÜŞÜNDE ALACALI OLDU HEP YÜREKLER.SUSTU SEVDALAR,AĞLADI GÖKYÜZÜ HALİMİZE...." SAYGI VE SEVGİLERİMLE
Her seferinde geri dönüyorsun ya, Bu yüzden hiç kapatmıyorum kapılarımı ===================================== Demekki öyle bir güçlü sevisi varki , her gidişi DÖNÜŞ demek .. Yürekten Tebrikler çok güzeldi ..
Gidemezsin biliyorum İzliyorum çabalayışlarını, Her seferinde geri dönüyorsun ya, Bu yüzden hiç kapatmıyorum kapılarımı..
Gitmeler kolay değildir biliyorsun, Her seferinde ölümden dönüyorsun, Kaç kez düştün azrailin kucağına, Kaç kez ruhunu serdin yerlere, Gidemezsin biliyorum, Benim kokum ,benim tenim olmadan yapamazsın, Gidemiyeceksin işte, Aşk seni alıp koyacak pencereme..
Harika bir şiir candosttum:)merak etme bir yerede gitmem:)Bu güzel şiiri benim için yazdıgını biliyorum:)şaka bir yana kalemin daim olsun,saygı ve sevgiler..
katrefesan tarafından 12/5/2008 9:48:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gidemezsin biliyorum İzliyorum çabalayışlarını, Her seferinde geri dönüyorsun ya, Bu yüzden hiç kapatmıyorum kapılarımı..
Gitmeler kolay değildir biliyorsun, Her seferinde ölümden dönüyorsun, Kaç kez düştün azrailin kucağına, Kaç kez ruhunu serdin yerlere, Gidemezsin biliyorum, Benim kokum ,benim tenim olmadan yapamazsın, Gidemiyeceksin işte, Aşk seni alıp koyacak pencereme..
Yine harika bir şiir okudum sayfanızda....
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Azraile rest çekerim Sensin benim gül şekerim Ruhunu yerden sökerim Sen beni terk edemezsin....
ŞABAN AKTAŞ 01.12.2008 .........................................HOŞGELDİNİZ UZUNCA BİR ARADAN SONRA...BU GÜZEL ŞİİRİN ŞARKISI DA OLMALI.SELAM SEVGİ VE SAYGIYLA
Şaban Aktaş tarafından 12/1/2008 2:48:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gidemezsin biliyorum İzliyorum çabalayışlarını, Her seferinde geri dönüyorsun ya, Bu yüzden hiç kapatmıyorum kapılarımı..
Gitmeler kolay değildir biliyorsun, Her seferinde ölümden dönüyorsun, Kaç kez düştün azrailin kucağına, Kaç kez ruhunu serdin yerlere, Gidemezsin biliyorum, Benim kokum ,benim tenim olmadan yapamazsın, Gidemiyeceksin işte, Aşk seni alıp koyacak pencereme ******************************************************************* Dört dörtlük tabirimiz az kalır bu güzel çalışma karşısında,harika bir eser çok iddalı çok kuvvetli baskılar akıcılığı ve şiirin verdiği hazzı binlerce kat güçlendirmiş...Ablacım yazan yüreğine yazan kalemine saygım sonsuz...Yüreğin dert görmesin ve herzman çoşkun çağlayanlarda arınsın aşkın acısından...Sevgi ve saygılarımla...Şiirle Kal...
Gidemez artık hiçbir yere çünkü senin kalbinde o onun kalbinde sen gitmeler kolay olabilir lakin yanında birbirinizi götürdükçe ayrılmaz yollar tıpkı kaleminizdeki gibi güzeldi şiirdi kutladım saygım ve sevgim ile...
Gitmeler kolay değilki ; tüm yollar tutulmuş oluyor, ya gittiğin sokaklar çıkmaz oluyor yada hangi yola sapsan ona çıkıyor..Tüm mecburi istikametler onu gösteriyor....Dile kolay gidiyorum demek ama kolay olmuyor gitmek......
doğru dersin arkadaş doğru. çok iyi anlıyorum idianı. bende birini bırakıp gidemiyorum buralardan. ayrıldığım halde bile gidemiyorum. sevmiyorum dediğim halde bile seviyorum. şiirinde anlattığın gidemeyende adeta kendimi görüyorum. yürekten kutlarım. şiirin güzelliği ve doğru tesbiti için. saygılarımla.
allyy1969 tarafından 12/1/2008 1:55:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her seferinde gidemezsin ile sevda tutsak edilirse esaret özgürlüğe susar ve birgün; birgün öyle bir giderki bu kezde gidemezsin diyen ten ve koku kimsesiz kalır...
Kimsesizlik çekmeyen tendeki gül kokusu dilerim. selam ve saygıyla.
Gidemezsin biliyorum İzliyorum çabalayışlarını, Her seferinde geri dönüyorsun ya, Bu yüzden hiç kapatmıyorum kapılarımı..
Gitmeler kolay değildir biliyorsun, Her seferinde ölümden dönüyorsun, Kaç kez düştün azrailin kucağına, Kaç kez ruhunu serdin yerlere, Gidemezsin biliyorum, Benim kokum ,benim tenim olmadan yapamazsın, Gidemiyeceksin işte, Aşk seni alıp koyacak pencereme..
________________________________________bir bayan kaleminden bunları okumak büyük haz verdi yüreğime.......güldüm......şaşkınlıktan.......böylesine iddayı üstüne giymesi, giyebilmesi kaleminizin.......mükemmeldi..........o kadar şiir yazarım ama burdakilere benzeyen bir cümle kuramam korkudan........belki de bunları öğrenmek ve öğrendiğimi giymekle kurtulucam ya acaba ne zaman...........
yüreğinize sağlık........kaleminize kuvvet........mükemmeldi .........daim olsun kaleminiz....................
"MAVİLERİ KİRLETTİK.KARALAR BAĞLADI BEYAZLAR,KIRMIZILAR KÜSTÜ HEP TENİMİZE.BU RENK CÜMBÜŞÜNDE ALACALI OLDU HEP YÜREKLER.SUSTU SEVDALAR,AĞLADI GÖKYÜZÜ HALİMİZE...."
SAYGI VE SEVGİLERİMLE