(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_begenerek okudum kutlarim duyarli yüregini... _sayilida olsa, gercek manada vatani icin carpan Kalplere Rabbim ilhamini artttirsin... _ama suda büyük bir gercektirki, ekmek deyince karin doymuyor... yani sözde kalmamali, öz söz ile bir olmaliki hareketlenme olsun dahasi bir seyler yapilabilinsin... * _o bayrak orda kalacak insallah, buna inanmali ve gerekirse 'atalarimiz'in yaptigi gibi canla basla Vatan icin yasamali...
Şehit kokan bayrağım Göklerde dalgalan Börteçinem kanatlanmış Yoluna mı çıktı kargalar? ------------------------------------ Ettiğimiz yemine sadığız Başbuğa verdiğimiz söze mutabığız!.. Ve biz daha ölmedik Bozkurtlar yaşadığına göre bayrak kargalara inat ebediyen dalgalanacaktır!.. Selam ve Saygı. T.T.K.ve Y.
_sayilida olsa, gercek manada vatani icin carpan Kalplere Rabbim ilhamini artttirsin...
_ama suda büyük bir gercektirki, ekmek deyince karin doymuyor... yani sözde kalmamali, öz söz ile bir olmaliki hareketlenme olsun dahasi bir seyler yapilabilinsin...
*
_o bayrak orda kalacak insallah, buna inanmali ve gerekirse 'atalarimiz'in yaptigi gibi canla basla Vatan icin yasamali...
sevgi ve muhabbetle kal...