(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölçü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölçü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
marifet bilmenin adıdır bilmekte rabbi tanımanın adıdır doğru düşüncenin doğru yazanın yanında yer almışolmanın zevkini tattık güzel ve bir okadarda manidar beyt......saygılarımla tebrikler
-Yaratılış gayesi "O" olan insan verilen bütün nimetleri bu uğurda sarfetmesi îcab eder mi?... -Evet... -Böylesi bir işe girişen insan akıllı bir insan mıdır?... -Evet... -"Ben gerçeği biliyorum" zannı ile hakîkatten bîhaber yaşamış ve öylece ölmüş insan kimsesiz midir? -Evet... -Pek çok ilmi, sanatı diğer pek çok kişiye nazaran daha başka türlü bilen, normalin üstünde bir kavrayış ve anlayışa sahip olan bir kimse dâhi mdir? -Evet... Peki onca ilmi bildiği, onca sanata vakıf olduğu halde, ilmin ve sanatın gerçek sahibinden habersiz insan akıllı bir insan mıdır? ... İman nimetinden mahrum bir kimse için fıtrî olanlar hariç bir ar, bir nûr mevzubahis olabilir mi? ...
Ve kitâb'ın muhatabları:
" Yoksa o, gece saatlerinde kalkan, secdeye kapanıp, kıyama durarak daima vazifesini yapan, ahireti hesaba katan ve Rabbinin rahmetini uman kimse gibi olur mu? De ki: "Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu?" Ancak temiz akıl sahibi olanlar anlar." (Zümer,9)
Tebrikler sevgili Sır...
Sevgiler...
alihakanduz tarafından 12/1/2008 4:27:17 PM zamanında düzenlenmiştir.