Kökü ırmağa tutunmuş Gönlü isterse dokunur Titreyen sularına Bir dokunur bir çekilir Dokunmalar sızlar parmak uçlarında Yaprakların sitemi giden sulara Su dargın kalan ağaca Uyanmalar yalnızlığa Ay ışığı soğuk, gün ışığı karanlık Solarken yeşilleri yüreğinde tipi sesi Her dokunan kanatıyor Üşüyor gözlerinde renkler Kar beyazı kan beyazı … Kavuşmalar yok gibi Buluşmalar düş kadar Acıtıyor eksik parçalar Bir yerde bir şey unutulmuş belli ki Bir dokunan olmuş zamana sanki Ya da unutmuş dokunmayı Ağaç mı zamansız uzatan kollarını Irmak mı yanlış zamanda coşan Yanlış mevsimlerin sevdası Ardında kaldı yüreği gidenin, Gözyaşları besler yalnızlığını Geride kalan suya saldı sevincini rengini her şeyini Kolları kırık, yeşili yitik, kuru yalnızlık…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık Büyüten Irmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık Büyüten Irmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağaç mı zamansız uzatan kollarını Irmak mı yanlış zamanda coşan Yanlış mevsimlerin sevdası Ardında kaldı yüreği gidenin, Çok güzel bir anlatımdı.Anladığım kadarıyla sizde ırmak,su,köprü gibi bir üçgen ve köşeleri tutmuş ırmak gibi bir sevda var.Dileğim o çağıldama sesi hiç susmasın.SAYGILARIMLA...
kÖK SALMIŞ ADETA KOCA BİR ÇINAR AKSADA IRMAĞIN SERİN SULARINA ISITIR ISITIR SERİN SULARI KOCA ÇINAR SU SERİN DOĞUŞTAN EMEK NE YE YARAR DER GİBİ ÇOK GÜZELDİ EFENDİM VE DERİNDİ EMEĞİNE SAĞLIK ....U Ç U K....
İmgelerin anlatım içerisinde yerli yerince kullanılması bir hoca edasıyla işlenmiş kutlarım hocam çok güzeldi doğayı ve insanın her halini duygularında anlatım için kullanmakta zaten çok başarılı olduğunuzu biliyorum yürekten kutlarım.
Irmak mı yanlış zamanda coşan Yanlış mevsimlerin sevdası Ardında kaldı yüreği gidenin, Gözyaşları besler yalnızlığını =========================== kaleminizden nefis bir şiir okudum Şairem.. Yüreğin hep var olsun.Kalemin yazsın durmadan. Tebrikler ...