? İNSAN ?Şiirin hikayesini görmek için tıklayın bu resimdeki çocuk (6-7yaşlarında)hasta olan annesine 5 km uzaklıktaki B.M yemek kampından yemek almaya giderken,açlığa ve suszluğa daha fazla daynamıyor ve bayılacak hale geliyor.tabi peşindeki akbaba onun bitkin halinde...Ve amerikalı bir fotoğtafçı düzenlenecek olan fotoğraf yarışmasındaki büyük ödülü almak arzusunda.çocuk ve arkasında onun iyice kendinden geçmesini bekleyen akbabanın fotoğrafını çekiyor.fotoğrafı çektikten sonra o yavrucağa yapacağı fazla bi iyilik olmayacaktı.zaten az bir mesafe kalmıştı. akbabayı kovması bile yeterdi insanlığını yitirmiş olmadığını kanıtlamasına.ama ne yapmış.dönüp arkasını o yavrucağı akbabanın önünde bırakıp gitmiş.ve bu fotoğrafla amerikada en iyi fotoğraf ödülünü almış.sonra da intehar etmiş.insanlığının olmadığını kendi de anlamış olacak.peki ya böyle bir fotoğrafın akibetini belki de bile bile fotoğrafa ödül verenleri alkışladı mı eller ve hem bu fotoğrafa ödül vereneler hem verilen ödülü alkışlayanlar insan mı gerçekten?onlar da intehar düşündü mü aceba verdikleri insanlık dışı bir ödül için.Rabbim Müslüman olduğumuzu söyleip fırsatımız olduğu halde onalta yatdım göndermeyen bizlere acısın ve merhamet duygusu versin.ÇÜNKÜ MERHAMETLİ OLMAYAN MERHAMET BULAMAYACAK.Rabbim esirgesin.ve bir daha hiç bir Müslüman veya gayr i müslim hiç bir kulun böyle bir fotoğrafını göstermesin dünyaya.
şair zakir e de teşekkürler.ONLAR DA İNSAN şiirinde bize düşündürdükleri için.Rabbim dualatımız da olsun unutturmasın AÇ ve AÇIKTA OLAN ’O İNSAN’LARI
Akbabanın önünde ölümü bekleyen bir insan.
Ne olur biraz daha dayan! Çıkar belki! elinden tutan?. İnsanlığını kaybetmemiş,hakiki bir insan.. ... Kendine gel artık ve haline bakıp utan. Kurda/kuşa yem oluyor,kardeşin ey Müslüman.. Tıka/basa ye; karnında boş yer kalmasın aman!! Gözün de doymamıştır,doyur da kalk sofradan. Dualarımızda hep’ açlıkla terbiye etmesin bizi Yaradan’ Kemikleri sayılıyor bak fotoğraftakinin açlıktan. Ahh!ahh’ Müslümanlık nerde geçmiş bizden insalık bile.’ İnsaklık da satılmış bilmem ; kaç bin dolarlık(fotoğrafçının aldığı) ödüle? |
Kurda/kuşa yem oluyor,kardeşin ey Müslüman..
Kaleminiz daim olsun..saygılarımla