(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçimdeki sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçimdeki sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temel muradına ermiş, Fadime ile evlenmiş. Güzel bir balayı hayaliyle Bodruma gelmişler. Tam otellerine yerleşecekler, Fadime gayet iç gıcıklayıcı bir edayla, -Temelll… -He… Artık biz evlendik, daha ileri gidebiliriz… Olur demiş Temel. Tekrar arabaya binmişler, Ta…… Fethiye’ye kadar gitmişler.
Gül Arkadaşımın şiirleri Sezen Aksu şarkıları gibidir.
ah ahahhhh... kim o şanslı bilsek ya dost.... nasıl kaçırmışım ben bunu.... bırak o zaman nereye kadar gidecekse gitsin... ruhunda aşkın özgürlüğünü ver... mutluluk sana yakışır.... gerçekten çok hoştu... çok beğendim çokkk... sevgiler yüreğine...
Arada bir unutmalarına bile alıştım, Birgün tamamen unutacağından korkuyorum Ellerin elimi bir daha tutmaz diye, Gözlerin bana birdaha bakmaz diye korkuyorum. Kalbim senin icin atmaz diye korkuyorum Ben artık gerçekten yokum dersin diye, Umutlarım bir anda yıkılır diye korkuyorum. Hala anlayamadın sana nasıl alıştığımı, Sensiz olamayacağımı Bir yarımın sen olduğunu, Gidersen eksik kalacağımı hala anlayamadın…
Keşke bende senin gibi önlemlerimi alsaydım, Keşke bütün hesaplarımı yapsaydım önceden… Sen uyarmıştın beni aslında Senin verdigin bir dersti… Bir Can Yücel siiri;“ Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. "O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Çok sahiplenmeden, Çok ait olmadan yaşayacaksın“. Diyordu ama… Bir şey vardı… Kalp laftan anlamıyordu…
Sakın gitme, gitte deme! Bir gün git dersin diye kahroluyorum. Bir daha sesini duyamam diye, Korkuyorum işte anla, KORKUYORUM, çünkü seni canımdan çok SEVİYORUM… TAŞKIN UZEL
Beni nerelere götürdün ablam, gözlerim dolu dolu okudum ve andim.
Ürkmek lazim cok sevmekten... Kutluyorum güzel yürekli ablami...
bak! gitme fazla ileri bırakamam bir daha seni ne kalpten ne de tenden geri
sukunet isterim bu vakit.. ileri geri.. gidemeyen ihanet sözünden.. aşk isterim bu vakit.. gerisi olmayan bu hikayeden.. güzel şiirdi ablam.. saygımla..
Güldane Hanım; Arada bir böyle şiir beklerim Dostum, kendine dönmeyi beceremeyenlerdenim, birey olmak başka bir şey ama bencilliğe hiç bulaşamadım; sen de farklı değilsin!!!
Nefis bir şiir olmuş Şairim, seslendirdim bir de, hüzünlendim birden!!!
Ben de nadiren bu denli yazdığım bir şiirimden bir kıtayı sayfandan paylaşayım istiyorum...
Sevdalarına tutunduğum Sevdalarına boyandığım Sevdalarına inandığım… Üç kadın! Sevi roldaşlarımdılar, Asla ve hiç rol çalmayan, Başrolümü paylaşan, Hüzün ekmeğimi üleşen Eni-boyu, Üç… Soyu sopu, Üç kadın… İz bırakan Üç kadın Sevdim…
Güldane Dost, geçmişe ışınladın beni, sağol yahu, iyi de geldi, sayende; pek ileri gitmeden, bugüne döneyim, yeter!!!
Sevgili Güldane kasım 2007 tarihinde defterde görmüştüm sizi ı yerine i basmanızdan tabi sadece bunlardan da değil şiirlerin içselliğinden gurbetçi olduğunuzu tahmin etmiştim. sonra şubat ayı 2008 ayı başında aşağıdaki şiiriniz çok dikkatimi çekmişti
Icimdeki sen
Ey sevgili eritsem seni icimde kar gibi
girip icime sogutsan alevleri yasasan bende zamanin her saniyesi ...
ve geçen gün yayınladığınız son espri bir sanat eseriydi ve kim derdi ki bugün böylesine harika bir şiir yazacağınızı ben de tahmin edemezdim
şiirin çok güzeldi gül çok kelimesinin taşıracağı kadar ve lirizmin yanında şiirin verdiği o küçük mesaja da katılmamak elde değil bu günlerde yavaş yürümeli insanlar bütün kazalar süratten kaynaklanıyor :))
kaybetme korkusuyla çok sevmekten kaçınırız kimi zaman az seveyim ama hep benimle olsun deriz ama karşılığında onunda bizi az sevmesini isteriz çünkü ona bağlanmaktan korkarız ...soğuk ayrılıkla karşılaşmamak için ...
yine çok güzel bir şiirdi ablacım. eline yüreğine sağlık ...