(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAY GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAY GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kafamda demleyemedim Bir bardak taze cay gibi Buram buram Burcu burcu Koksanda Deminle keyiflenemedim… =================== Demi güzel olursa her yerde demlenir Tebrikler çOk güzeldi. Yüreğinize sağlık
Burcu burcu Koksan da Demleyip deminle keyiflenemedim
Karınca adımı sevimli şiirlerden. Bir bardak çay nasıl da insandan makbul hale gelip dem konusunda utandıyor insanları. İnsanlar zırnıklaştıkça Suyumuza Huyumuza Arsenikler karışıyor demleri yok eden.
-Kutlarim ve hayatinin deminde olmani ve kalmani temmeni ederim
-iste hayat bu, her sey insanin istegin gibi olmuyor... -ya gönlünde olan duygularda eksiklik yasariz, yada gölnündeki duygulardan bi haber yasariz...
-ben yine birinci tercihi yapardim secim hakki verilse, beni 'mecnun' etsede, o duygulardan 'hepden' mahrum yasamak istemezdim, o zaman yasiyorda sayimazdimki zaten??
-Sevgiden mahrum yasayan insan yasiyormuki sizce...
Kısa fakat güzel şiiriniz için sizi tebrik ederim.Çok hoş çok güzel anlatmışsınız sevginizi.Ben derim ki:o çay ,eli mecbur demlenecek,sadece biraz sabır diyorum.
Ya demlik kötü ya su yada ateş yetersiz eğer bunlarda sorun yoksa ozaman malesef çay çok kötü demlensede ne tad alınır nede zevk . üstelik karın ağrısıda cabası. selam sevgi ve saygıyla. (kutlarım hoştu)
şiir harika da ama resimdekiler harkulade o kahvaltılıklar yani bak kimsede yememiş benim karnım da aç yiyeyim onları, güzel kardeşim gerçekten şiirinizi severek okudum kısa ama anlamlı, gizeml,sevgilerimle sami.
Abant'a taşlar fırlat izle onlarca daireleri ev her daireye bir dilek tut sonra da demli çay kıvamında sohbetler.. yaşamak çok güzel dost tavşan kanı çay gibi yani:))
Kafamda demleyemedim
Bir bardak taze cay gibi
Buram buram
Burcu burcu
Koksanda
Deminle keyiflenemedim…
ÇOK ÇOK GÜZELDİ..KEYİFLE DEMLENMENİZ DİLEĞİYLE SEVGİLER..