yalnız seni düşünürüm aklım yalnız sende hasretim söze bürünür düğümlenir dilimde sığdıramam gönlüme, deli gibi sevsem de sardın sarmaşık gibi ruhumun bahçesinde
her seni anışımda sevdam büyür gözümde yeniden kaybolursun sarılsam da hayaline ümidim yok olur boğulurum bir hiç selinde ismini sayıklarım ardına feryat edercesine
uyku bana yabancı oldu geceler düşmanım her kalktığım da sensizim hatta perişanım akan şu gözyaşlarım onlar benim şahidim sebebini bilmeden kalbimi sana hapsettim
avutsamda gönlümü, ne diye hadi söyle.! susmak çare olsa haykırırmıydım sence.? belki hiç bir zaman benimle olmayacaksın ama hayalinlede olsa hep bende kalacaksın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnız seni düşünürüm aklım yalnız sende hasretim söze bürünür düğümlenir dilimde sigdiramam gönlüme deli gibi sevsem de filizlenen sarmaşıksin ruhumun bahçesinde her seni anışimda sevdam büyür gözümde yeniden kaybolursun sarılsam da hayaline ümidim yok olur boğulurum bir hiç selinde ismini mırıldanırım ardina feryat edercesine uykum bana yabancı oldu geceler düşmanım her kalktığımda sensizim hatta perişanım akan şu gözyaşlarım onlar benim şahidim hapsettim sana kalbimi sebebini bilmedim avutmak isterim gönlümü ama ne diye söyle? susmak çare olsaydı haykırır mıydım sence? biliyorum hiçbir zaman yanımda olmayacaksın SEN gerçeklesmeyen rüyam olarak kalacaksın!!
Sen! Bilemezsin beni… SENNNNN...
Sen ugruna canımı verdigim, Sen sevginin yüregimde taşıdıgım, Sen benim var oluşum, Sen kalbimin atışı, Sen nefes alışım, Sen yüregimde yangını vereni Sen yüzüne bakmaya doyamadıgım, Sen eşi bulunmaz, Sen sevdigim, Ben karanlık, Ben bütün sevgimi sana veren, Ben seni SEVEN BİR AŞIKKKKK... tebrik ederim mükemmeldi sevgiyle kalın
yalnız seni düşünürüm aklım yalnız sende hasretim söze bürünür düğümlenir dilimde sigdiramam gönlüme deli gibi sevsem de filizlenen sarmaşıksin ruhumun bahçesinde her seni anışimda sevdam büyür gözümde yeniden kaybolursun sarılsam da hayaline ümidim yok olur boğulurum bir hiç selinde ismini mırıldanırım ardina feryat edercesine uykum bana yabancı oldu geceler düşmanım her kalktığımda sensizim hatta perişanım akan şu gözyaşlarım onlar benim şahidim hapsettim sana kalbimi sebebini bilmedim avutmak isterim gönlümü ama ne diye söyle? susmak çare olsaydı haykırır mıydım sence? biliyorum hiçbir zaman yanımda olmayacaksın SEN gerçeklesmeyen rüyam olarak kalacaksın!!
bütün rüyalarının gerçekleşmesi dileğiyle bu güzel şiiri bizimle paylaştığınız için teşekkürler.... selam ve saygılar..........
bakış tarafından 11/25/2008 8:39:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili Bakis... -Yorumun icin tesekkürler... -Elbette rüyalar gerceklessin ister insan ama her arzumuz gerceklesirse hayatin heyecani kalmaz ve umut diye bir kavramda dilimizde yüregimizde barinmazdi diye düsünüyorum... -Her seye ragmen güzel kalbinden dökülen sözcükler icin sana tesekkür ediyorum... sevgiyle kal...
bütün rüyalarının gerçekleşmesi dileğiyle bu güzel şiiri bizimle paylaştığınız için teşekkürler.... selam ve saygılar..........
her kalktığımda sensizim hatta perişanım akan şu gözyaşlarım onlar benim şahidim hapsettim sana kalbimi sebebini bilmedim avutmak isterim gönlümü ama ne diye söyle? susmak çare olsaydı haykırır mıydım sence? biliyorum hiçbir zaman yanımda olmayacaksın
Çok duygulu bir şiir.Hassa ve zarif yüreğinizden dökülen dizelerden çok etkilendim.Herşey gönlünüzce olsun. Bu güzel şiirinizi kutlarım.Selamlar.
Sevgili Gül peri... -Bir söz vardir sende bilirsin elbette... 'Ayni dili konusanlar degil, ayni duyguyu paylasnalar anlasir' diye... -Henüz ben yeniyim ve SiZ sair-arkadaslarin siirlerini okuma firsatim olmadi ama eminim senin siirlerinde duygu yüklüdür... -Dualarin icin Allah razi olsun ve seninde her sey arzu ettiginden ötesi gercek olsun... -Siirlerde bulusmak ümidi ile sevgiyle kal...
biliyorum hiçbir zaman yanımda olmayacaksın SEN gerçeklesmeyen rüyam olarak kalacaksın!! =========== Kaleminizden çok güzel bir şiir okudum. Tebrikler...