(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmurlar ne çok şey anlatır yaşamımızda ve de ne çok şahit olur yaşadıklarımıza,yağmurlarla hüzünleriniz bazende yağmurlarla yakalarız sevinci..ama en çokta hüzünleri hatırlatır...Sevdiğinle beraberken bir başkadır yağışı, bir başkadır ıslatışı, ya sevgiliden uzaksan ya ayrılmışşan her damlası yakar düştüğü her yeri..ve her cama vuruşu onu sana hatırlatır.Yağmurlara ne çok şiirler yazılır şarkı olur dillerimizde........
çok hoş bir şiirdi...kutlarım...yüreğinizdeki sevgiler hiç bitmesin...o güzel kaleminiz hiç susmasın.....
bir kısa yağmur karalamaları benden olsun.......
seni seviyorum yağmurları yağıyorsa kentine, ve camlarına vuruyorsa usuldan, ve bir şarkı söylüyorsa hicazdan ve bölük pörçük uykularında bir ses duyarsan, düşlerine düşüyorsa bir adam düşlerinden sakın uyanma....
Özlemin bir sonsuzluk gibi büyüyor içimde.. Birtanem ,sevgiceğim, Seni, Mühürledim kalbime.. ====================== Çok sevilenler,çok değer verilenler kara sevda aşık olunanlar işte böyle kalbimizde mühürlenir. Tebrikler Nil hanım .. Yüreğin var olsun
.....Ç
.............O
.......................K
.............................................
.............................................G
...................................Ü
.........................Z
...............E
....L
.............................................
S
.......A
.............Y
....................G
...........................I
.................................L
........................................A
.................................................R
.....................................................
...........ADNAN .....ŞAHİN...........