(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yüklü başarılı eserlerinizi dinlemek büyük keyifti şairem. Harikulade bir sunum. "Ölçülmemeli acı yürekte ki acıyla ölçülmemeli" MUHTEŞEMMMMMMMMMMMMM.. Yürekleriniz dert görmesin. Paylaşım için çok teşekkür ederim. Devamının gelmesi dileğiyle. Selam ve sevgilerimle.
Gök ağlıyor -Ey sevgili -Duydum ki -Yağmurda seni düşündüm. -Geldim bitanem geldim. =========================== Sizin şiirlerinizin hepsi de ayrı ayrı güzellikte ve tatta. Yüreğinize sağlık olsun.Hep yazın Şairem.. Selam ve saygılarımla..
bence şiirlerin bu şekilde seslendirilmeleri ve sunulması daha güzel olmuş...teşekkürler...tebrikler...çok güzel bir çalışma...haz aldım her bir şiirden...Erhan beyi de kutlarım yürekten...saygımla...
Herşeyiyle çok güzel ancak şiir de gözümüzün önünde olsaydı sanki daha iyi olacaktı. Tabi ki fikrinize saygılıyım. Bütünlüğü yakalamak açısından şiiri görmeyi isterdim.
Yorum ve ses çok önemli bunu şiirlerim güzel olmamasına rağmen ses hayat verdi benim şiirlerime.