Acının yoğurduğu topraktanım ben Yaşım, yaşadıklarımdan genç Hüznüm çocuk, Nefretim alev... IRAK diyarların oğluyum ben Kan akar derelerimden, Ağıt sesleri yükselir geceleyin evlerimden Yine bir çocukbabasız kalır, Yine bir çocuk anasız kalır, Yine bir çocuk ölür... Ve demokrasi gelir vatanıma (!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Demokratik Savaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Demokratik Savaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte bir 07 daha..Ben de cetiner 07....(Manavgat'tan)Bir hemşehrimi daha burada görmek beni sevindirdi.. Üstelik duyarlı ve güzel bir şiir okudum..Kutlarım...Selam ve Sevgimle...
Demokratik Savaş Acının yoğurduğu topraktanım ben Yaşım, yaşadıklarımdan genç Hüznüm çocuk, Nefretim alev... IRAK diyarların oğluyum ben Kan akar derelerimden, Ağıt sesleri yükselir geceleyin evlerimden Yine bir çocuk babasız kalır, Yine bir çocuk anasız kalır, Yine bir çocuk ölür... Ve demokrasi gelir vatanıma (!)
BÜTÜN BU VAHŞETTEN SONRA DEMOKRASİ GELSEYDİ YANMAYACAKTIM.AMA NERDE.EMPERYALİSTLER KANINI EMMEDEN BIRAKMAZ.TEBRİKLER GÜZELDİ.SEVGİYLE KAL
Yine bir çocuk babasız kalır, Yine bir çocuk anasız kalır, Yine bir çocuk ölür... Ve demokrasi gelir vatanıma (!)
Ödenen böyle bir bedel,yitip giden onlarca can...Ve sonra demokrasi gelsin...Allah kahriyla kavursun dilerim bunlara sebep olanlari...Yüreginize saglik...Saygilar...
Yine bir çocuk babasız kalır, Yine bir çocuk anasız kalır, Yine bir çocuk ölür... Ve demokrasi gelir vatanıma (!) Bu mısralara gönül koyan dost.Köz gibi kavrulan yüreğinde seni ateşleyen bu ızdırap hepimizin ortak ızdırabıdır. bu duygularla alkışlıyorum şiirinizi