(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ne harika bir yaratıcılık Tanrım...Kırk yıl düşünsem aklıma bir kırkayağı konu seçmek gelmezdi valla... Ama farkta burada zaten ,herkes olamaz... Tebrikler Sayın Ayşe Yaman ...Tebrikler...
bu erkeklerin hepsi kırkayak ya... ayağı evde beyni dışarda bi ayağı iş toplantısında diğeri orda burda... :D olan bizim kelebeklere oluyo valla... seviyorum canımcım snei... iyi ki varsın birtanem...
:)))))))))))) çok sempatik ama bu ayak yıkatma işi sevmedim bence bel ağrısı da numara inanma sakın kırkayak üstünde kırk yalan bu şiire bayıldım çok zekice
sevgimle
cimcime79 tarafından 11/20/2008 3:59:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Düşündüren, güldüren, hayranlık uyandıran rengârenk sayfanız.... Siz, ya yağmur kadar ıslak, ya güneş kadar sıcak, ya da ikisiyle harman gökkuşağı olmalısınız:) Sevgilerimle
Sanatsal zekanın yaratıcılığı biter mi hiç? Sevmesi de dövmesi de incelik taşır böyle... Ağlatır fakat gülmekten yaş gelmiştir gözlerden :)) Yumuşak başlı, güzel huylu bir ironi. Süperdi Şairem kutluyorum. Sevgi yüklü saygılarım kırk buketli çiçeklerimle gönlünüze.
KIRKAYAK; DOLA ŞUNUN AYAKLARINA BAKAYIM VUR SOPAYI TAK TAK KIRILIRSA BİR BACAĞI ; AL GETİR PROTEZ BİR AYAK TAK O ZAMAN BAK BAKALIM SESİ ÇIKAR MI HİÇ OTUZ DOKUZ ADIM SESSİZ YÜRÜYÜŞ,KIRKINCIDA TAK! OLSUN CANIM ADAM DEDİĞİN ADAMDA O KADARLIK SES SEDA OLACAK ! HOŞUNA GİTMEDİYSE ONU DA KIR AT; TANRIM BENİ BAŞTAN YARAT ! ......................................................................................SÜPERSİN VALLA BLUECOULD? NEERDEN DÜŞÜNÜR BULURSUN BU GARİP YARATIKLARI, İNLERİ CİNLERİ BAŞINA TOPLARSIN, BİR DE DAĞITMASI VAR; YANİ İŞİN HİÇ KOLAY DEĞİL SENİN, ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN DOST....SAYGILAR SUNU/YORUM.
Şaban Aktaş tarafından 11/20/2008 11:59:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
Seni gidi kırkayak seni Kırk çift ayakkabı eskitiyorsun Kokmuş çoraplarınla yanıma geliyorsun Salınarak yürüyor, bel fıtığından oturamıyorsun...,,sanedersembirilerine bir gönderme var güzel dizelerinizi beyenerek okudum kaleminizdayım olsun şiirdostu tebrikler
Bir dostum vardı,yatılı okurken;kırk gün çoraplarını yıkamamıştı,çıkarmamıştıda,bir tür protestoydu hayata..Kemancı bir babası ve mutsuz bir ailesi.Bir gece çorap çıkarma töreni yaptım ona..Nasıl üzülmüştü çoraplarına..Hey gidi günler...Mutlandım sabaha..Yürekten kutladım.Selam,saygı...
sabah sabah beni güldüren bu hoş ve güzel şiiriniz için tşk...Sizin de yüzünüz hep gülsün...büyük bir keyif aldım şiirinizden...kucak dolusu sevgiler yüreğinize...
CANIM AYŞEMMMMMMMM HARİKASIN SABAH SABAH BİR NEZİH FERAHLIK ALDIK DİZELERE DÜŞÜRDÜĞÜN HARİKA YÜREĞİNDENNN :)))))) SENİN KIRKAYAK BU SENE NE YAPAR BİLEMEMMM BU KRİZDEN KAÇ AYAĞINA AYAKKABI BULACAK ACABA?
Kırkayak deyince benim de aklıma Temel'in bir fıkrası geldi gerçi gecenin bu saatinde fıkra da olur mu demeyin yazıyorum bile :)))
Lüks bir mersedes temele çarpar.Temel'in bacağı kırılır.Hastanede mersedesin sahibi hem özür diler hemde uzlaşma önerir. Temel: Olur efendi.Bağa beş yüz milyon pankanot verirsen davamdan vaz geçerum. Adam:Yahu ne yapıyorsun ben milyarder miyim Temel: Ha sen milyarder değilsun da ben kırkayak miyum..
Çok güzeldi şiirin Ayşe, sevgilerimle canım .. :)))
Guldane Dal tarafından 11/20/2008 4:10:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
daha dur sırada karafatma var, kırkharamiler var, kırk katlı baklava var diyeceğim inanmayacaksın:))) imalattayım gelin boş oturmuyor elbette hoşşşşşikk:))))))))))) sağol can dost, sende olmazsan hiç gülemeyeceğim, alevimde bu aralar yoğun...
Senin ve hayatgülbahçesi kardeşimizin sayfalarına uğrayıp, hergün gam,keder ne varsa döküp çıkıyorum. Bilirim ki size zarar veremez sayfanızda yok olup giderler onlar. Yoksa hiç bırakıp gidermiyim. Bu neşeli haliniz hiç bitmesin ki bizleride benzetesiniz kendi halinize. Kutluyorum neşeli yüreğinizi. SAYGILARIMLA.
bir de milli takıma girse 20 futbolcuya bedel oynar ama ayakkabılarını bağlayıp yetişebilirse
kırk ayak adını görür görmez dedim ki kimbilir ne sinsi latifeler pusu kurmuştur şiirde harikasın Şairem son okuduğum şiirdi bu defterde mutlu son gibi geldi bana sağol
yüreğin dert görmesin dilerim..