(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LEYLA 8 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LEYLA 8 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecnun Leyla’yı unuttu, Şirin Ferhat’a umuttu, Kerem Aslı’yı avuttu,
Zor olsa da zaman zaman. Yandı Leyla duman duman.
Sevgiye güneş dediler, Sevdaya ateş dediler, Hasret nara eş dediler,
Kor olsa da aman aman. Yandı Leyla duman duman.
Ayyyyyy yine mi Leylaaa...? :)))))))))) Şirin ve Aslı küsüyor haberiniz olsu. Laylayı kıskanmaya başladılar... selamları var...kendilerinin de yazılmasını istiyorlar sizdennn :))))))))))))
kutlarım efendim...çok çok güzel şiirdi yine...selam ve sevgiyle...
YANGIN VAR YANGIN VAR/ ben yanıyorum Yetişin a dostlar tutuşuyorum...............NURHAN DAMCIOĞLU'NDAN NE GÜZEL BİR TANGODUR O...HAYAT İ ŞTE İTFAİYESİZ, HERKES KENDİ YÜKÜNÜ SIRTINDA TAŞIYOR,AŞK ATEŞİ DÜŞMEYE GÖRSÜN TENİNE...SAYGILAR.
Zor olsa da zaman zaman. Yandı Leyla duman duman. ========================= Aşk bu...Hiç bir yangın bu kadar yakamaz.. Tebrikler Değerli Şaire . Yüreğinize sağlık... saygılarımla ...
Sevgiye güneş dediler,
Sevdaya ateş dediler,
Hasret nara eş dediler,
Kutlarım,selamlarım