Farkında mısın? Saçlarında durur hala parmak izlerim Pencerende dudaklarım, Gamzene gömdüğüm hatalarım, Doğru bilip seni de kandırdıklarım, Yanlış sanıp aldandıklarım, Saçlarım... Sinende mi hala? Beyaz kağıdın içerisinde kıvranıyorlar mı yoksa?
Unutamazsın... Terinin tuzunda gözyaşlarım Yorganının kıvrımlarında terim... Yastığında kokum, Duvarlarında gölgem, Boya tutmayan hatıralar çeyizim, Ve ben o çeyizle kapında, Yine sensizim...
Bilir misin? Aynalarında çatlamış gülüşlerim, Çatlamış dudaklarına su olacak öpüşlerim, Parmak uçlarına değip yükselirdim, Gözlerinden düşüp dağılana kadar... Kederli yol arkadaşım... Çok fazla değil mi ikimize bu kader?
Anladığım dilde buluşuyoruz seninle,
Anlamadığım dillerde pişmanlık yekpare...
Akrebi sevmem ama Yelkovanı hala kıskanırım.
Baksana biz seninle Ömürde bir defa bile, Gelemiyoruz yüz yüze...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ara sen kayboldun..Annemin vefatı sebebi ile de bir ara da ben..Dolayısıyle uzun zaman sonra okuyabildim bir şiirini...Ve çok güzeldi yine..Kutlarım dost...Selam ve Sevgimle..
Dize sonlarındaki sözcük uyumları ve özellikle finaldeki ince anlam çok etkileyici Elif'im... Çok beğendim... Elin değmiş ya,o da yeter aslında bana...
Baksana biz seninle Ömürde bir defa bile, Gelemiyoruz yüz yüze... =================== Evet bazen iki sevgili uzun yıllar bir araya gelemez. Hasret yükselir kor ateş yangın olur . Tebrikler Çok güzeldi ..
ah düş
düştüğünce düşleniyor her seviş
ve sonra uyanış
ve bitiş
çok güzeldi sevgili Elif... çok sevdim, çok
Sevgimle