(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK ZEMBEREĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK ZEMBEREĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum bu aşk saati denen saat bizim bildiğimiz saatlere benzemiyor. Onu kurmayı ve çalıştırmayı da herkes beceremiyor. Bilenlerde ancak kendi saatlerinin durmaması için yalvarıyor. Ne yapsın bir durursa saati yeniden kurmasını da unutmuş garibim. Bu saatlerin tamircisi de yok. Geriye kalıyor kendi kendine öğrenmek ve çalıştırmayı başarmak yeniden. Çalıştımı yeniden, aman ha dokunma bir daha. Durursa yeniden çalıştırmak ne mümkün . Tut at pencereden dışarı . Fayda gelmez bir daha.
Sen yinede karamsar olma. Çıkmamış canda ümit vardır her zaman. Saatini yağla biraz . Ya nasip.Ya kısmet.
Yorumun için çok teşekkürler sayın Arıbeyi.Benim saatide şimdilik sorun yok;markası Seiko (Sayko);NERDEYSE BENİMLE YAŞIT ESKİ MODEL AMA taşlı saat ZEMBEREĞİ kendiliğinden sallandıkça kuruluyor otomatik pille filân çalışanlardan değil yani, yağlamaya gerek yok...Selam hürmet ve şakalarımı kabul buyurunuz....Şen ve esen kalınız...
aşkın önünde ne durabilir ki zamanı durabilsin? öyle güçlü ki bu duygu önüne ne set koyarsak koyalım galip gelemez aşk herzaman en güçlüdür en karşıkoyulamaz.......
Şairin ''AŞK BENİ GEÇER RAYLAR ÜSTÜNDE TREN'' DEDİĞİ GİBİ HER ZAMAN HER ŞEYE KARŞI EZİCİ ÜSTÜNLÜĞÜ OLAN BİR DUYGU ;EVET AŞK ! SELAM SEVGİM VE SAYGIMLA .
Aşk kapımızı bazen zamansız Bozuk saat gibi çalar Çaldığı zaman gözlerimiz kör Çalmadığı zaman da gözlerimiz açık olur kutlarım yüreginize saglık.........
''Bağlasan durmaz göndersen gitmez Laftan anlamaz sözümü dinlemez Başına buyruk duyguları savruk Beni bana kırdıran Bu gönül canıma düşman Yanıyor bedenim acıyor içim Yoktan anlamıyor benliğim Bitmiyor geceler Geçmiyor günler Adı aşk bu eziyetin''
zembereği dursada günde iki kere doğruyu gösteriyor ya işte o zaman aşk diye haykırmak lazım:))))))))))) gerçi mal bozuksa mal müdürü ne yapsın üstad........ tebrikler....selamlar gönderiyorum....
SAAT AKTİF HALDEYKEN AKREPLE YELKOVAN SAATTE BİR BİRBİRLERİNİN ÜSTÜNDEN GEÇİYOR,DEĞİL Mİ Kİ AŞKA KURULMUŞ ZAMAN,BAŞKA TÜRLÜSÜ OLMAZ...SAYGILAR BLUECOULD...
Sevgili dostlar tüm yorumlarınız için en kalbi teşekkürlerimi sunar, bu günkü'' ŞİİRDE NÜ ''adlı şiirimi okumadıysanız onu da değerlendirmenizi dilerim. Saygılarımla.
Şaban Aktaş tarafından 11/18/2008 9:52:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
İyi, kötü
Güzel, çirkin
Aşk bu...
Aşka aşık olmak ta başka bir aşk...
Saygılarımla..