(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Silindi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Silindi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya sende mutlu et onu ya da ikna et vazgeçsin bu aşktan Kaç git sen buralardan o görmeyince vazgeçer bu sevdadan Ya da ikna et onu ne olur, ne olur ikna et gönder buralardan Ya sende sev onu ya da öldür beni de kurtulayım bu azaptan…
Cihat Bayram
« Önceki Şiir Sonraki Şiir »
Acaba Nedir?: aşık , bayram , ben , bir , damla , film , gibi , git , o , olur , sana , şarkı , yaşamak Yorumlar Bu şiire henüz yazılmış yorum yazılmamış.
Sizin yorumunuz? Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaç git sen buralardan o görmeyince vazgeçer bu sevdadan
Ya da ikna et onu ne olur, ne olur ikna et gönder buralardan
Ya sende sev onu ya da öldür beni de kurtulayım bu azaptan…
Cihat Bayram
« Önceki Şiir Sonraki Şiir »
Acaba Nedir?: aşık , bayram , ben , bir , damla , film , gibi , git , o , olur , sana , şarkı , yaşamak
Yorumlar
Bu şiire henüz yazılmış yorum yazılmamış.
Sizin yorumunuz?
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZEL BİR SEVGİ ŞİİRİ