(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşün ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşün ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu güzel şiiri dün gece okuyamadım.Kısacık, uzun düşüncelere salan bir şiir.işte şiir bilenen kelimelerle bilinenleri böyle güzellikle anlatır.Düşmesin düşlerimiz düştüğümüz yere.düşündüren ve ders sunan bu şiirinizi alıp belleğime yazıyorum.çok okudum çok okuyacağım bu şiiri. tebrik ve sevgilerimle.
Düşürtüldüğün yere düşmesin düşün. Bu harika bir ifade, mükemmeldi ve ben bayıldım . Bu minicik şiirde ikaz var hayatın ilk ve son anı ve üstüne üstlük bir anda her şeyin biteceği telkini var. Yüreğine kocaman selam ve coşkun daim olsun diyorum. Sevgim ve saygımla,
Ah be şair, Şiirin omurgasında kendine saygı ,genç kızın delişmen çağının toyluğunun aklını başına devşirmrsine çağrı..
fotoğraftaki izlenimden düşündüğünü sezinledim. umarım ;umuda ve geleceğine direnme gücünü toplar..Yaşadığımız Toplumumuzda olağan dışı değil bu durumlar..her anne ve babanın kaygısında...kirli ellerin nerden gelebileceğini tahmin edememek..
Çok teşekkür ediyorum dost yüreğe insani ve toplumsal duyarlılığı şiirinde ilettiği için..
Düşler mutlu eder bizleri çoğu zaman ve yol verir yaşamımıza biz izin verdiğimiz sürece.. ama düşlemeli insan güzel şeyleri her zaman.. Geçmişten ders çıkararak yarınımıza bakmalıyız .. şimdi durup birdaha düşündüm Harika dizelerdi Güldane Abla ..
Ne kadar düşünürsek düşünelim, dün geçmişte kadı yapılacak bir şey yok, bu gün yaşanıyor o da geçeçecek ama yarınlar hep var olacak o zaman düşünmek ve en güzelini yaşamak yarınlara kaldı demek.
Oysa günümüzde düşünce denen duygu bitti beyinde günü birlik yaşıyor yarınların ne getireceğini bilmiyor geceleri kabusa çevirtiyoruz kendi düş/lerimizde bile.
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir şiirdi sevgili şairim.
Düşler... Onlarsız yaşayamaz insan.. Ve onlar varken de öldüremez gerçekleri... Düşlemek, düşünmek belki de çoktan öldürülmüşken içimizde.. Dünya üzerinde sizin gibi birkaç yüz insan düşünüyor o en korkulan seyleri dusunmekten... Bunlar güdüldü işte üstümüzde... Ötekileşmiş, yabancı insanlar yaratıldı o mukemmel nesilden...
Bugünü hesaplı, doğru, uçmadan yaşamalı! Her bugün üstüne biriktirip, dolmalı, var olmalı!!! Her yaşanan bugün, Olacak dün… Yaşanacak her yarın Olacaksa bugün… Yaşamalı dünü günü, Yaşamalı yarını günü, Yaşamalı bu günü… Yaşadığın her günü Bugünü…”
-“Neyse, can; hadi hoşçakal!” -“Sağolasın canım can, Dünü taşımadan; Yarını boğmadan; Bugüne boğulmadan… Dostçakal!”
Güldane düşündürdün, ben de yazdım! Senin bir dünya enginliğindeki gönlüne sağlık Can Dostum, nefis bir dokunduruydu, çok keyifliydi; düşüm düş/üm hala!!!
yine gürül gürül dökülmüşsün.
Anlayana,
anlamasını bilene...
Saygılar.