(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O ne müthiş ve keskin ifadeler di öyle, bayıldım ve şiir okumanın hazzını aldım. Güzel yüreğinizi ve dolu kaleminizi kutluyorum, daim olsunlar. Sevgim ve saygımla.
arada kalmışlık..ne onlarsız ne de onlarla yapabiliyor insan.aradığı huzuru tam olarak bulamıyor tam anlamıyla takılıyoruz kaderin ağlarına.ve yaşarken anlıyoruz hem aşksız yapamıyoruz hem aşkla.hem özgüe olmak istiyoruz hem mahkum.çelişkiler içende sancılardan kalbimizi ele geçiriyor beynimiz.kalbimizde olan her çarpıntıya rağmen ciddiyetimizi koruyoruz.nefes alıyoruz ama sanırsın fotosentez yapıyorz. aşkı yaşıyoruz hep en acı yanlarıyla.biz bayanlara düşende zaten zoru başarmka değil midir?toplumda ki yükümüz öyle hafif de değildir.
uzun lafın kısası beğeniyle okudum şiirinizi.kurdelanızda hayırlı olsun. şaireden şaireye sevgi ve saygılar.
İşte bir çoğunda aynı iz düşümleri bırakıyor aynı yaraların izleri kalıyor ve kendine yetecek kadar sadistliği vuruyor hayatın yüzüne. Belkide biz erkeklerin anlayamayacağı kadar kadınsı... okunası dizelere tebrikler..
arkadaşlarımın okuması inanın daha kıymetli. bana tek artısı kurdelanın şiir birgün daha fazla okunabiliyor. ve daha çok arkadaşımla paylaşmış oluyorum hislerimi. sizin güzellğiniz yanında ben sönüğüm. yürekler bir ve teşekkür ederim.
Ruhunu şehrin soytarılarına satmış hain gece Yitik sevdalarda dolaşan unutulmuş lal bir hece Yakalıyor ruhumun gölgesinden sızıyor içime sinsice
Sensizlik kör gecenin esareti asırlara sığmayan Bu şiir dilsiz gecenin çığlıklarında dirilen bir isyan Hasretimin yetim sancısıdır ellerinde kanayan....
ikinci cevabım olacak biliyorum fakat şiirimden çok sevdim sizin dizelerinizi. biraz hainlik yaptım kendime ama olsun. onlarla barışırım yine ben ve yine gelin başka şiirlerime yüreğinizle. can/sın.
ne kadar güzel olduğunuzu yorumunuzla ispatladınız. şiirimi beğenmenizden ötürü değil inanın yürekten gelen sesiniz için minnettarım. öpüyorum sizi ve sevgimle kalın daima.
kanımın düşüncelerle hızlanışı beni bir sahilin kenarına çok içmekten kusan ayyaşlar gibi sürükleyen sonra ardı ardına küfürlerimi denize kusturan bir girdaba dönüşüyor ki,kendimi tutamadan tekrarlıyorum
o kadar hırçın ki okyanuslar dalmak istersin bazen içine ama bilmezsin o senden daha yorgun hep kendine yontarsın bir baksan çevrene neler gösterirdi sana hayat.
sevgimle.bu kez ağlattın.bunu da ödeyeceğim borcum borç.
uykular uyanmasın sessiz aç içini güne bulutları da al yanına inadına yağ yağ götür buralardan bütün gürültülü sokakları nasılsa takılır gözlerine ağ ağ beni de al yanına
Sağımda geceme sıkışan yarasalar Solumda ağlayan kadın Oldumla olamadım arasındayım Sensiz Girdiğim her yatakta Sevişemeyecek kadar Hastayım.. ........................... yaşamdı şairin kendi hududunda
Önce şiirin isminden yola çıkıp temasını tahminle şiire kızdım. -sensiz kadınlığım-.... Ne gelecek acaba diye; isim bana hemen onlarsız kadın olamayışımıza ağlayan bir üslup getirdi. Kızdım. Her şekilde her yoksunlukta kadınız, asıl onlar bizsiz birer hiç falan gibi acil ve önyargılı bir kızgınlık yarattı bende. Sonra şiire olan sevdam, anlatımdaki duruluk ve özgünlük temaya kızgınlığımı silip süpürdü. Sonra finale gelince buğulandım. Seven bir kadın diyordu ki şiirde; "Sensiz Girdiğim her yatakta Sevişemiyecek kadar Hastayım.."
Hepsi uçtu gitti geriye kadının, yalnızca kadının hasına has o derin sadakat duygusuyla kalakaldım...
Çok güzel bir şiirdi Ümmügülsüm. Çağan Irmak'ın Issız Adam'ını hazır vizondayken izleyebilirsen izle... Öylesine içimden geldi... Şiirinin özüdür.