(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AY BALA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AY BALA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay kızıla ay kızıla Ay batar döner kızıla Tatlı dil güler yüz ile Gün doğup kuş ötüşmeden ................................. BU DÖRTLÜKTE Kİ SON DİZEYİ AŞAĞIDAKİ GİBİ DEĞİŞTİRDİM.ANLAM BU BİÇİMİYLE İÇ UYAK YÖNÜYLE DAHA İYİ GELDİ.ŞİİR SON DERECE YENİ O NEDENLE BAĞIŞLAYINIZ SEVGİLİ DOSTLARIM, DİLDE DOLANDIRIP SÖYLEDİKÇE HANGİSİ DAHA UYGUN ANLAŞILIYOR.SAYGIMLA. Kuşlar güne ötüşmeden
Şaban Aktaş tarafından 11/15/2008 11:35:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ay düşmeden ay düşmeden Acılardan pay düşmeden Çık da gel gece ansızın Ocağımda çay pişmeden
*********************************** Çay pişmeden çık gel diyorsunuz bir de çıkıp gelirde o çayı birlikte yudumlarsanız herhalde bundan daha büyük bir saadet olmaz. Güzel şiirdi Hocam kaleminiz daim olsun selam ve saygıyla...
Ay kızıla ay kızıla Ay batar döner kızıla Tatlı dil güler yüz ile Gün doğup kuş ötüşmeden
Geç karşıma otur hele Verelim dostça el ele Savur dumanını yele Ciğerime dert düşmeden ......................................... cografya yolculuguydu ay bala
etkisi dudaklarımızda tebessümle söylüyoruz şiirdi sayfa ve hünerli bir yürek
her şey zamanında güzel efendim... iş işten ben benden geçtikten sonra yarin gelmesi neye yarar ki... umarım sesiniz duyulur, sesinize ses verilir...çok çok güzel şiirdi yine.... kutlarım dost....
Ben müzik üreten bir inşiir üreten insanım yunusi bey, sanatın içinde kurgu olmadan yaşanmaz ki,her yazdığımı ciddiye alsanız; dünyadaki güzellerin benim olması gerekir, arınmış yürek her güzel nesne karşısınde güzelliği sözlerle resmedecek bir hüviyet kazanır.yaşadığım aşk geride kaldı,eğer isteseydim ben o insana geçmişte ulaşabilirdim; ama imkansızlığını baştan kabul etikten sonra acılarla yanmaktan ve yazmaktan başka çıkar yol kalmaz.Her güzel nesne beni etkiler bu herkes tarafından biline; her çirkin şey de etkiler ve ona da yergiler yazarım.Saygılar ve esenliklerle teşekkürler...
SESİ ALGILAYAN KULAĞINIZ DA YÜREĞİNİZ KADAR HASSAS; VE BENİM DE DİLİME DAHA İLK DİZEDEN İTİBAREN MÜZİĞİYLE BİRLİKTE GELEN BİR İLHAM ÖNCEKİ GÜN SABAH SAAT 06.20 SULARINDA BATI TOROSLARIN ARDINA AY GÜL RENGİNDE BİR KARIŞ YUNKARIDAN BATMAK ÜZEREYDİ VE MUHTEŞEM BİR GÜZELLİKTİ; BENİM İLK ŞİİR KİTABIM OLACAK OLAN ''AY GÜZELİ SEVDA SELİ '' SERİSİNDE YER ALACAK BİR DEYİŞ VE ŞİİR BU.
SESİ ALGILAYAN KULAĞINIZ DA YÜREĞİNİZ KADAR HASSAS; VE BENİM DE DİLİME DAHA İLK DİZEDEN İTİBAREN ÜZÜĞİYLE BİRLİKTE GELEN BİR İLHAM ÖN CEKİ GÜN SABAH SAAT 06.20 SULARINDA BATI TOROSLARIN ARDINA AY GÜL RENGİNDE BİR KARIŞ YUNKARIDAN BATMAK ÜZEREYDİ VE MUHTEŞEM BİR GÜZELLİKTİ; BENİM İLK LŞİİR KİTABIM OLACAK OLAN ''AY GÜZELİ SEVDA SELİ '' SERİSİNDE YER ALACAK BİR DEYİŞ VE ŞİİR BU.