(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Bir P a n d a y ı m!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Bir P a n d a y ı m!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun zaman önce Malatya'da bulundum gerçekten çok misafir perverler...ikram geri çevrilmez heleki dondurmaya:)))) çok zarifsiniz şiir dostu...sevgilerimle...
sağolun teşekkürler..bende dondurmak için böyle yazdım, yüreğimdekileri..... bol pandalı günler dilerim...! ama ne yazık ki kış geldi!!! haaa bu arada ben bambu yerim :) size de ikram etsem yermiydiniz..ben misafire ikram etmeyi çok severim de, bizim yörelerde ikram çok önemlidir, ben de malatyalı olmam vesilesiyle ziyaretime gelen arkadaşa yediklerimden ikram etmek isterim doğrusu hoşça ve dostça kalın sevgiler
"Asla nefret taşımam Postuma yakıştıramam Hep temiz saftır Yüreğim.... Her canlıyı dost bilirim..."
Yakışmıyor değil mi...ne insana,ne de bir başka yaratığa,içinde nefreti taşımak...Öyle ya,içimizde neyi beslersek,hep o galip gelir...eğer beslemişsek daim nefreti, bize dair tüm duygularımızda,nefret üstün gelip de,sarmalayacaktır yaşamımızın tüm karelerini ve bizi de karamsar bakış açılarına,düşmanlıklara yöneltecektir...Büyütmüşsek sevgiyi içimizde,o galip gelip,yaşamı,yaşanası bir dünyaya sarmalayacaktır...ne insana,ne de başka calıya,asla yakışmıyor nefret...çünkü,görünüşlerimiz o kadar içiçe ki yaşamın sırlarıyla...
Tebriklerim,tüm özellikleriyle,herkes tarafından munis ve tatlı bulunan bir yaratığın özelliklerini ustaca tasvir edip,insanın da alacağı mesajları içtenlikle dizelerin kalbine bırakıvermenizdeki güzeliğedir...selamlarımla...
çok teşekkür ederim, benim anlatmak istediklerimi çok güzel açıkladığınız için sağolun hep var olun yetim Ali, ya lütfen birşey rica edicem yetim lakabınızı kaldırın ne olur, siz büyümüşsünüz artık, benim aklıma küçük yaşta yetim kalanlar geliyor üzülüyorum inanın ( ama inanın "etkili yorum" yetim olduğunuz için değildi! sadece düşüncelerinizdeki incelik içindi :) tekrar teşekkür ederim iyiliklerle yaşayın ve yaşatın dileklerimle saygılar,
siyah ve beyzdan daha iyi kim ifade edebilir kendini ? kutupta da olsanız, varya sevcen sıcaklığınız, yetiyor bizlere, hüzünlensekte her üzülene, elden geliyor sadece bir temeni, iyilikler dileniyor, seven sevilen her yüreğe.
SAĞOLUN VEFALI DOST RABATLI, O SİZİN YÜREĞİNİZİN GÜZELLİĞİ, HERŞEYİ GÜZEL GÖRMESİNİ BİLEN YÜREĞİNİZİN...TEŞEKKÜR EDERİM HEP BÖYLE GÜZEL KALSIN YÜREĞİNİZ DİLEĞİYLE, SAYGILAR
güzel bir şiir hiç panda görmedim ama bakıldığında güzel görünen bir canlı yüreğide güzel olmalı seninki gibi değişik bir şiir mutlaka bir mesajı vardır ......kularım şairini şiiri ................selamlar.
sağol vefalı dost, her zaman ki gibi şiirlerimi ve beni yanlız bırakmadığınız için minnettarım size ben kendimi pandaya benzettim, öyleyim sanırım, ne güzel panda olmak! hep beyaz kalmanız dileklerimle..... saygılar
Yürek güzelliği yüze vururmuş derler. Bir panda ile özdeşmek ve ruh güzelliğini tensel güzellik ile yoğurup kompozisyon ile sunmak da farklı bir güzellikti. Kutlarım arkadaşımı.
tebrikler...çok sevdiğim temalardan biriydi...