(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdama tırmanmaya iten hislerim acı dağından titreyen duygularımla inişim oldu sevgilim...
indim...bittim...gittim...
Gitmek!!! Yaşam hep bir gitmeler paradoksu gibi gelir hep bana gideriz veya düşleriz gidişlerimizi aslında her gidiş bir kaçıştır yaşanılan olumsuzluklardan ve giden gittigiyle kalır kalansa buza kesen yüreginden agıtlar döker yollara her gidiş kendimize yaradır aslında gitmek yaralamayı ve yaralanmayı göze almaktır çogu kez.....
Çok güzel dizelerdi sevgili şair Tebrik ederim kaleminizi ve hoş geldiniz... Saygımla...
iten hislerim
acı dağından
titreyen duygularımla
inişim oldu sevgilim...
indim...bittim...gittim...
Gitmek!!!
Yaşam hep bir gitmeler paradoksu gibi gelir hep bana gideriz veya düşleriz gidişlerimizi aslında her gidiş bir kaçıştır yaşanılan olumsuzluklardan ve giden gittigiyle kalır kalansa buza kesen yüreginden agıtlar döker yollara her gidiş kendimize yaradır aslında gitmek yaralamayı ve yaralanmayı göze almaktır çogu kez.....
Çok güzel dizelerdi sevgili şair
Tebrik ederim kaleminizi ve hoş geldiniz...
Saygımla...