(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOĞAL HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOĞAL HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukluk yıllarımla başladı Seven kalbimi deldi taşladı Aşk diye soranlara adrestir Yürekten sevmeyen kalleştir.
İlk aşkım iken son aşkım oldu Ağlamaklı gözlerime yaş doldu Yaşım yarım asırlık oldu artık Vız gelir çaresi topraktır artık.
Meltem rüzgarı eser her anımda Nereye baksam, var heryanımda Aşk böyle olmalı, çıkarsız ve temiz Desinler ölümüne sevdi Selim temiz.
Çocukluk yıllarında başlayan aşk, ilk aşk asla unutulamıyor ve hiç kimse onun yerini alamıyor.Belki tertemiz olması masumuyeti belki de çıkarsız olmasıdır buna etken.Şiirinizi çok beğendim belki de kendimi buldum.
Paylaşımınız için çok teşekkür ederim.Yüreğinize sağlık....Kaleminiz daim olsun.....
Seven kalbimi deldi taşladı
Aşk diye soranlara adrestir
Yürekten sevmeyen kalleştir.
İlk aşkım iken son aşkım oldu
Ağlamaklı gözlerime yaş doldu
Yaşım yarım asırlık oldu artık
Vız gelir çaresi topraktır artık.
Meltem rüzgarı eser her anımda
Nereye baksam, var heryanımda
Aşk böyle olmalı, çıkarsız ve temiz
Desinler ölümüne sevdi Selim temiz.
Çocukluk yıllarında başlayan aşk, ilk aşk asla unutulamıyor ve hiç kimse onun yerini alamıyor.Belki tertemiz olması masumuyeti belki de çıkarsız olmasıdır buna etken.Şiirinizi çok beğendim belki de kendimi buldum.
Paylaşımınız için çok teşekkür ederim.Yüreğinize sağlık....Kaleminiz daim olsun.....