(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİDÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİDÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum bende bilmiyordum didarın yüz,çehre anlamına geldiğini. Öğretici şiirini bu yönüyle kutlarım öncelikle.Ayrca teşekkür. Yüz yüze sürülünce gönülün yanması da doğal.Gönüllerdeki buzlar da erir bu yanmayla. Kutladım anlamlı şiirini. SAYGILARIMLA.
Didârı bilmeyenler anlamaz beni. Değişmiş bu kelam yüz olmuş yeni. Hem de meşhur artık yayılmış ünü. Yüze yüz sürünce köz oldu gönül. Yüreğinize sağlık. Tebrik ederim.
Bir offfff çekmek geldi içimden... Ama şükür demek daha iyi olacak. Bir kinaye var umarım yanlış telaffuz etmemişimdir. Hep diyorum şair olmanın en güzel yanı incitmeden, hedefi vurmak....
Siz yüzünüzü benim gibi güneşin koronasına sürmüşsünüz anlaşılan.Güneşin kendinden bile yakıcı olan yeridir ya korona tabakası;bakınca görülmez ateşi, en sıcak yanıcı gazların yandığı, güneşi dıştan kuşatan tabakadır;bir insanın tenini saran aura gibi...Ancak kızıl ötesi ışınlarla görüntüsü kaydedilir;işte aşk da böyle bir şey...saygılyla kutlarım çok güçlü bir dörtlük ve ŞİİR.
Öğretici şiirini bu yönüyle kutlarım öncelikle.Ayrca teşekkür.
Yüz yüze sürülünce gönülün yanması da doğal.Gönüllerdeki buzlar da erir bu yanmayla.
Kutladım anlamlı şiirini.
SAYGILARIMLA.