Dem vurmuştum yüreğime En dipsiz karanlığımdaki hücrelerime Meğer kendimi mahkum etmişim senin hasretine En ummalı dönemimde parladın karanlığıma Taa ki seninle sonsuz bir hayata ’EVET’ diyene dek...
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Başlıksız- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Başlıksız- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dem vurmuştum yüreğime En dipsiz karanlığımdaki hücrelerime Meğer kendimi mahkum etmişim senin hasretine En ummalı dönemimde parladın karanlığıma Taa ki seninle sonsuz bir hayata ’EVET’ diyene dek...
evet tek kelimeyle çok çok güzel dizeler olmuş hoşuma giderek bir kaç kez okudum teşekkürler... sevgiler...
Dem vurmuştum yüreğime En dipsiz karanlığımdaki hücrelerime Meğer kendimi mahkum etmişim senin hasretine En ummalı dönemimde parladın karanlığıma Taa ki seninle sonsuz bir hayata ’EVET’ diyene dek...
ŞİİRİNİZİ ÇOK BEĞENDİM.ALLAH MUTLULUĞUNUZU DAİM ETSİN.SELAMLAR
Dem vurmuştum yüreğime
En dipsiz karanlığımdaki hücrelerime
Meğer kendimi mahkum etmişim senin hasretine
En ummalı dönemimde parladın karanlığıma
Taa ki seninle sonsuz bir hayata ’EVET’ diyene dek...
evet tek kelimeyle çok çok güzel dizeler olmuş
hoşuma giderek bir kaç kez okudum teşekkürler...
sevgiler...