(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UNUTTUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UNUTTUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
unuta bilmek geride kalanın tek isteği,göz vakte zamana inat şartların alamadığını saklayı veririzihnin ve yüreğin derinliklerinde,unutmak iyi olan belki ama ,sevgi ve sadakat karşıda kini yücelttiğinden çok daha fazlasını kendi insanlık sebebine bir mesuliyet olarak yükler:) yüreğinize sağlık
"nilgün canik | Mesaj gönder | Arkadaş listeme ekle | Engelle | 11.11.2008 22:13:06 Siir denince, duygularin harflerle ansizin disavurumu akla gelir. Aksine düsünülerek, hesaplayarak siir yazilmaz. O zaman edebi metin olur, yorumunuzu tesvik edici bulmadim söylemek zorundayim."
Şiir denince akla gelen değil, ilmi sınırlar içerisinde şiirin tanımıdır esas olan... Ötesi tamamen küçük kağıt parçalarına düşülmüş not niteliği taşır. Düşünülerek, hesaplayarak şiir yazılmaz derken, sanırım koskoca edebiyat tarihini bir kenara itmekte hiç bir sakınca görmüyorsunuz. Halbuki, şiir tamamiyle bir düşünce yoğunlaşması ve hesaplamalar örgüsüdür.
Ben yorumumu teşvik edici buluyorum. Zira, hakikaten şiire ilgisi olan biri iseniz, düştüğüm küçücük bir nottan sıkıntı duymaz, şiir adına daha fazla nasıl verimli olabilirim sorusunu kendinize muhatap kabul ederdiniz. Unutmayınız ki, şiire vereceğiniz emek, -gerçekten şiiri seviyorsanız- şiiri yüceltmekten başka birşey olmayacaktır.
Kırbacı sağrısında hissetmeyen atı, hiç kimse şaha kaldıramaz.
Siiri yüceltmek gibi bir kaygim olmadigi icin, duygularimi icimden geldigi gibi burada paylasmaya devam edecegimi bildirir, amatör ruhla yazilmis bir kac dizeyi ilmi bir tartismaya götürmemenizi temenni ederim... Saygilarimla...
Siir denince, duygularin harflerle ansizin disavurumu akla gelir. Aksine düsünülerek, hesaplayarak siir yazilmaz. O zaman edebi metin olur, yorumunuzu tesvik edici bulmadim söylemek zorundayim.