(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALİNLE MUTLUYUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALİNLE MUTLUYUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umudunu yitirme be mustafa giden balık her zaman büyük olmaz gidenin ardından ağlanmaz Üzülme dost mustafa kardeş mustafa..................selamlarım sana
Umudumuz Allah, Kitabımız Kur'an Hedefimiz Turan!.Bu mektubumla iki mısralık şiirimi yazarken kader bizi Turancılık davasıyla yargıladığından ,davaya sevgi bağımız el kızına olan sevgiyi bastırdı.Hücrelerde can çekişirken İlayi kelimetullah davasına aşık olduk.Davamıza olan bağlılığımızla el kızına zaman ayıramadık.Kısacası;vatan,millet,bayrak aşkını tercih ettik.Doğrusu da bence buydu. Değerli yorumunuza teşekkürler.Saygı ve selam.
çok güzel dize olmuş üstadım fakat affınızı buyurun biraz daha devam etmiş olsaydınız inanın ki daha da güzel bir şiir ortaya çıkmış olurdu. ama kısa ve öz derlerya atalarımız atalarımızın dediği gibi kısa ve öz olmuş gönülden kutluyorum saygımla
Keşke Atalarımızın yolunda bir toz zerreciği olabilseydim.Ecdadımıza layık bir torun olamadığımın üzüntüsünü yaşıyorum.Ayrıca değerli yorumun için teşekkürler diyorum.
Teşekkür ederim şairem.Mühim olan tek şey insan ebedi sevgilinden (Allah'tan) ayrılmasın.Baki sevdalar kalıcı olsun,fani sevdalar geçici.Yapan kendine yapar.Saygılar!..
Umudunu yitirme be mustafa giden balık her zaman büyük olmaz gidenin ardından ağlanmaz
Üzülme dost mustafa kardeş mustafa..................selamlarım sana