Ellerimiz titrek Yazamaz oldu Ne bir merhaba ne de bir haber Sustuk.. Sessizlik çöktü yanıbaşımıza Kalemler kırıldı kağıtlar küstü bize Bundan sonra ne içten yazılmış bir şiir Ne de benden bir haber duyacaksın Biliyorum ki çaresizlik rastladı yine sana Bu olanlardan sonra ayrılık çok güç diyemiyeceksin Ben de koyu karanlıklarda otumayacağım En azından seni düşünmeyeceğim Verimli bir sarmaşık misali Düşlerim sarmayacak beni geceyarılarında Uykularımı bölmeyeceğim saat geç vakitleri çalarken Sustuk... Yarım kalan sevgiyi parçalara ayırdık Korkma bütünlemem Suskunluğunu bozmak istemem İstemem artık bahar mevsiminde gelmeni Zaten ben istesem de arayamazsın Bunca zamandır bildiğim gibi gururunla tutuklayıp, Yalnızlığınla hapsedecekler seni Seni seninle bırakacaklar Bugünkü gibi Duygularının sesi kısılacak Ne yazacak ne de konuşacaksın Ayrılık saati geldi Bizler hala daha susacağız Dur k o n u ş m a..! Suskunluğunu bozma Hoşçakal demenin tam sırası Sen orada Ben burada Beklemeyi unutacağız Hasretmiş sevmekmiş Onlarda ne ki Eğer varsa Onları da unutacağız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S U S T U K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S U S T U K şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yürekten gelen duyğuların hoş bir anlatımı. Unutmaya çalıştıkca,hep anımsamaya saplanır ozanlar.Sakın unutma ki ; o an özün biter ozancan.. Profil gizli niye ki ? Özün yazmaktan, ozan olmaktan utanıyormusunuz ? Tüm esin perileri sizinle olsun.
"Sessizlik çöktü yanıbaşımıza" Tebrikler. İlgi ve yorumlarınıza teşekkürler. Dönüp tüm şiirleri içmek geliyor içimizden. Fakat yeterli zaman bulabilmek imkansız. Birkaçını okuyabildim. Zamanla tümünü okuyabilmek dileklerimle. Sevgi ve selamlar.
Ne yazacak ne de konuşacaksın
Ayrılık saati geldi
Bizler hala daha susacağız
Dur k o n u ş m a..!
her şiirin gibi güzrldi
tebrikler