(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANINI YAKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANINI YAKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkı yaşamak da,yaşanan aşkı unutmak da kolay değildir. ya hiç yaşamıycaksın ya da yaşamışsan eğer,onunla yaşlanacaksın.bu da aşkın gerçeğidir emeğine,yüreğine sağlık şiir,umut ve sevgiyle...
Gittin de mutlumu oldun Aradığını buldun mu sandın Sen bu sevgide yalnız kaldın Bu aşk senin canını yakar..........ELBETTE ÜSTADIM ELBETTE. HAYAT SEVGİ ÜZERİNE KURULMUŞTUR. BİLENE.!!.. ÇOK ÇOK GÜZEL ŞİİR OLMUŞ KALEMİNE SAĞLIK .ANLAŞILDIKİ. ÜSTADIM ARTIK HECECİLER ARASINA GİRMİŞTİR. HAKETTİĞİ YERİ BULMUŞTUR. ZATEN YORUMLARDANDA BELLİDİR. YÜREĞİNİZE SAĞLIK . ARTIK TEBRİK YERİNE . ALKIŞI HAKEDİYORSUNUZ.HATTA ( NAZAR BONCUĞU ))
Evet bu aşk insanın canını öyle bir yakar ki, yandığına yanmışını bin pişman eder. İlk şiirlerim gibi şiirleriniz. Yolunuz sonuna kadar açık . yüreği sevgi dolu temiz insanlara.
Yıllar geçse de hatırlarsın Yaptıklarını yok sayamazsın Geçmişini de unutamazsın Bu aşk senin canını yakar
Önünde uzun yıllar olsa da Her şeyi unutup gitsen de Yılları arkada bıraksan da Bu aşk senin canını yakar
Unutmak kolay mı sandın Unutulur diye mi kactın Sen bu oyundan yanıldın Bu aşk senin canını yakar
Gittin de mutlumu oldun Aradığını buldun mu sandın Sen bu sevgide yalnız kaldın Bu aşk senin canını yakar
Arife kardeşim, hep hüzünlermi kuşatacak yaralı yürekleri.? Bir gül bahçesine gıpta ile bakan bülbül misali hiçmi bülbülün ah-ü zârına cevap vermeyecek bu sevilen gül. hep gönüller közde mi kalacak. Ne güzel bir şiir sade ve içten olmuş, tıpkı yüreğindeki sevgilerin gibi. Kutlarım güzel şiirinizi saygılarımla.
ya hiç yaşamıycaksın ya da yaşamışsan eğer,onunla yaşlanacaksın.bu da aşkın gerçeğidir
emeğine,yüreğine sağlık
şiir,umut ve sevgiyle...