(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALANIN BİNİ BİR PARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALANIN BİNİ BİR PARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaklaşıyor gayri seçim zamanı, Olacak yalanın bini bir para, Kimse dinleyip te kesmez âmânı, Olacak yalanın bini bir para.
Bol keseden atılacak vaatler, Yırtılır atılır renkli kâğıtlar, Herkes bunu bilir çoktur şahitler, Olacak yalanın bini bir para.
******** süpersiniz üstadım...yalanın bini bin para oluyor malesef seçim zamanındamı sadece her daim..öyle ustaca işlemişsinizki hayran kaldım... kutladım yüreğinizi usta kaleminizi saygımla...
Güzel dost.Önceklile uyorum yazma zahmetine katlandığınız için teşekkür ederim.Yazık oluyor vatana elimizdende bir şey gelmiyor.Şuna inanıyoruz.Bir gün bir Yusuf Yüzlü çıkar gelir inşallah
Oguzsoylum gelir gitme sırası, Hiç kabuk bağlamaz gönül yarası, Hepsi bu değildir vardır dahası, Olacak yalanın bini bir para. Kutlarım kalemini yüregini Saygımla
Ders alabilse idik Tarih tekerrür edermiydi Dost Kuzu kuzu dinlenir yine Kendi eden bulurda yazik bu vatan ve millete.Yüregine saglik gardas Selam ve saygilar.
Güzel dost.önceklile uyorum yazma zahmetine katlandığınız için teşekkür ederi.Hep bekledik durduk bir gün bir "Yusuf yüzlü"çıkar gelir diye.Halada beklemekteyiz.Henüz geminin dumanı görünmüyor ve yazık oluyor elbet vatana.Selam ve saygılarımı sunarım vatanından.
Güzel dost.önceklile uyorum yazma zahmetine katlandığınız için teşekkür ederi.Hep bekledik durduk bir gün bir "Yusuf yüzlü"çıkar gelir diye.Halada beklemekteyiz.Henüz geminin dumanı görünmüyor ve yazık oluyor elbet vatana.Selam ve saygılarımı sunarım vatanından.