(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞİTLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞİTLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğal olan eşit olandır demek istemiş şair.. Bence ama. Yani doğanın doğal devinimi sekteye uğradığında bozulmuş olur o eşitlik. Sanırım şte bu yüzden şerh düşmek zorunda hissetmiş kendini: 'kast ettiğim kadın-erkek eşitliği değil' diye.
Genel eşitlik kavramı. Doğal bir devinimle berdevam eden her şey. Buna kadın erkek eşitsizliği de dahil. Yani demem o ki; 'Kadın! kalk bir bardak su ver' diyen erkek eşitliği bozmuş olur, 'sana su getirdim içer misin?' diye soran kadın değil. Bunun tam tersi de mümkündür elbette. Kastettiğim doğalık da budur..
Şiir olarak ele almadığımı bir düşünce beyanı olarak okuduğumu da ifade etmek isterim.
yorumlarınız için teşekkür ederim. bahsettiğim dünyada ki eşitlik ve kadın erkek arasında bahsettiğim bir eşitlik değil. "hangi eşitlikten bahsettin öyleyse" derseniz orası şiirin yüreğinde kalsın...
Ben anlamadım gitti bu ney eşitliği neyin eşitliği kadın erkek desen eşiti geçti sanırım benim gibi beden işinde çalışmaz çalışamaz çünkü kadın yapı olarak benden zayıf yani anlayacağınız herkes işine geldiği gib ben eşitliğine inanmıyorum kişi ölçümü sorulsa kadın tarafı ağır gelir inancındayım o bir kaç kendini bilmez yerlerde kadın horlanır dövülür oda pek kalmadı cenneti kadınların ayağı altında ararız yeter sanırım kadına verilen değeri dilinize sağlık.
Arama boşa,varlığı yok eşitliğin
Tebrik ederim.Yüreğine sağlık.