Şair dediğin; Kafası karışık olacak.. Bazen şizofren Bazen paranoyak... On günlük bebeğin Seceresini soracak..
Analıkta acı fren! Babalıkta; çam deviren! Duyguları kaypak Biraz manyak olacak, manyak..!
Şair dediğin derin soğuracak Kalemine mürekkebini, Savaşlardan, ölümlerden, Bebek kanından çekecek.. Kahvaltısının zulümden, Beş çayının gözyaşından seçecek terkibini..
Tabuları yıkacak şair dediğin Çarpıtacak, kışkırtacak, kızdıracak Yavrusunu boğan ana olacak bildiğin.. Kıvrak beli, keskin olacak dili Islık çalacak sallarken.. Bir vuruşta ayıracak Gökyüzüne uzanan eli Avuçlanmış insanlığından..
Utanmaz olacak şair Şiirler yazacak Yüzsüzlüğe dair.. Herkesten farklı olacak Baldan zehir Katreden nehir Viraneden şehir çıkartacak..
Kıstırınca insanlık kapana Kedi merdiveni yapacak Rica edip toz bulutuna.. Sıyrılıp garabetten Sağanak olup yağacak, Dem vurup rahmetten.. Ak pak olacak Ahmetten Mehmetten..
Şair dediğin unutkan olacak Tutmayacak elini kolunu Ne zaaf, ne pişmanlık Getirene kadar şiirin sonunu İnsanlıktan çalınmış an kadar zamanlık..
Sonrasında Hayata dönecek şair dediğin Sessiz sedasız.. Hoş geldin şair.. Hoş geldin..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR DEDİĞİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR DEDİĞİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok anlamlı ve güzel dizeler..... Bir de kendini şair sanacak.....Bu da benden olsun.... Kutlarım ders niteliğindeki dizelerinizi..... Selam ve Saygımla....
Hayata dönecek şair dediğin
Sessiz sedasız..
Hoş geldin şair..
Hoş geldin..
EROL KARDEŞİM
MUHTEŞEM