(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eski Aşklar - Yeni Aşklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eski Aşklar - Yeni Aşklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öylesine hızlıki şimdiki aşklar bir başı var bir sonu ......ortası bir gecelik macera bilemedin üç günlük..........
Böyle miydi eski aşklar? bir başı vardı bir sonu ki bu son kara toprak ........ortası koca bir ömür ya ayrı ayrı ya da kavuşarak
sayın cetiner07 çok güzel bir şiir okudum kaleminizden nerede o eski aşklar ölümüne sevdalar belki şimdilerde de vardır sanırım çok az gibi yalan riya sarmış aşk ağacını kökünü kurutuyor eski aşkları ölümüne sevdaları bulmak umuduyla tebrikler dost antalyaya selam sevgi ve saygılarımla.
değerli dostum lüten moralinizi e hedefinizi hiç bozmadan devam lütfen..çok güzel bir serbest...kutlarım yürekten.size her tarz yakışıyor...ustalık var serde ne de olsa...sevgiyle...
Sevgili Bulut... Yıllarca hece şiiri yazdım.Yeni yeni serbest deniyorum ve bunu tüm dostlar biliyor...Yaza yaza öğreneceğim İnşaallah. Belki beğenirsiniz ilerde birini ne dersiniz...? Sevgi ve Saygıyla....
Sevgili çetiner dost, serbest şiirde de başarılı olduğun ortada tebrik ediyorum ancak imla açısından aynı frekansta olduğumuzdan dolayı şu kelimeyi düzeltmeni önerebilirim değil mi? "Böyle miydi eski aşklar" ve "ki" takılarında bir tereddütüm var.En azından "hızlıki" derken ayrılması gerektiğini sanıyorum.Sevgiler.
yakışıyor size serbest yazmak..
ah nerde diyecem ama,
yaşa(n)mayan bilinmez..
sevgimle kalın..