Hiç kimsenin ölüsü,elbette yerde kalmaz, Hiç bir toprak öleni,asla dışarı atmaz, Topraktan geldik yine,döneceğiz toprağa, Bu beden de toprağa,asla ihanet etmez.
Bedenimiz elbette,bu dünyaya aittir, Bizi biz eden varlık,Allahtan gelen ruhtur, Evli evine bir de,köylü köyüne derler. Beden toprağa gider,Ruh Hakka dönecektir.
Etle tırnak derler ya,yapışmış ruhla beden, Onları birbirinden,Azraildir ayıran, Ayır bak tırnağını,nasıl acı duyarsın, Ayrılınca elbette,bilmezsin kimdir ölen.
Ruhta yine beden var,yalnız maddeden değil, Rüyada taşıdığın,fiziki beden değil, Koymuştur kanununu,yaşayan doğar ölür, Kainatın hakimi,Rabbin önünde eğil.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YerdE KalmaZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YerdE KalmaZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç kimsenin ölüsü,elbette yerde kalmaz, Hiç bir toprak öleni,asla dışarı atmaz, Topraktan geldik yine,döneceğiz toprağa, Bu beden de toprağa,asla ihanet etmez.
Hiç kimsenin ölüsü,elbette yerde kalmaz,
Hiç bir toprak öleni,asla dışarı atmaz,
Topraktan geldik yine,döneceğiz toprağa,
Bu beden de toprağa,asla ihanet etmez.
güzel eserinizi tebrik ederim saygılar