GİT DEME HEMŞERİM GİT DEME ...!!!GİDECEK BAŞKA VATAN BAŞKA YURT BAŞKA TÜRKİYE YOK Kİ
BAŞKA TÜRKİYE YOK, YOK Kİ BU BENİM TÜRKİYEM...! BU BENİM VATANIM.....! VATANIMA KURBAN OLAYIM GİT DEME BANA HEMŞERİM YOK Kİ GİDECEK BAŞKA VATANIM BURASI TÜRKİYE, BURASI VATAN HERKES BURDA....! BAKSANA! BÖLEMEZSİN HEMŞERİM HEPSİ, BU AY YILDIZLI BAYRAĞIN ALTINDA..... SIĞINMIŞ BU VATANA BU TOPRAKLARA.... SAVAŞMIŞ, KAN DÖKMÜŞ ŞEHİT DÜŞMÜŞ...... GAZİ OLMUŞ DEDELERİ ASIRLAR GEÇMİŞ..... UNUTULMUŞ EMEKLERİ İŞTE BUNLARDA ONLARIN TORUNLARI İŞTE TÜRKİYE...... İŞTE, BU DA VATANLARI GİT DEME HEMŞERİM ONLARDA ALLAHIN KULLARI BU VATAN, BU TOPRAKLARDA ALLAHIN ONLARA LÜTUFLARI GİT DEME HEMŞERİM YOK Kİ GİDECEK BAŞKA VATANLARI YURTLARI ONLARDA SENİN, BENİM GİBİ ADEMİN EVLATLARI ONLAR DA BİZİM GİBİ ALLAHIN FANİ KULLARI SANADA KALMAZ BANADA BU BENCİLLİKTİR YAPMA! BIRAK, HERKES YAŞASIN SEN KİMSİN Kİ! GİT DİYORSUN BU VATAN BU TÜRKİYE KUCAK AÇMIŞ HER MİLLETE GİT DEME HEMŞERİM GİT DEME! HEM.... BİR DAKİKA! HEMŞERİM BİR DAKİKA…! NEREYE GİDİYORSUN...? GEL BURAYA…! ÖYLE TOPLAMIŞSIN Kİ HERKESİ ARKANA NEREYE HEMŞERİM.....NEREYE.! DAHA ŞİMDİ GİT DİYORDUN ALLAHIN KULLARI ADEMİN EVLATLARINA SEN NEREYE GİDİYORSUN....! HEMŞERİM, DUR BİR DAKİKA ANLAT BANA...! HANİ, BU VATAN SENİNDİ! KİMSE GELEMEZDİ HİÇ KİMSE GİREMEZDİ! HANİ BEKÇİYDİN.... BU VATANA TOPRAKLARA! İNSANLARI SOKMUYOR KOVUYORDUN YA...! BAK HER MİLLETTEN İNSAN VAR BURDA BU VATANDA.... ŞİMDİ, GİT DİYORDUN ONLARA DUYURAMADAN SESİNİ SEN Mİ TERK EDİYORSUN ŞİMDİ MEMLEKETİNİ HANİ PAYLAŞAMIYORDUN YA! SANA VERİLEN NİMETİ BU GÜZEL MEMLEKETİ BU VATANI TÜRKİYEYİ ŞİMDİ YOLCULUK NEREYE....! HEMŞERİM NEREYE...! SEN Mİ BIRAKIPTA GİDİYORSUN SENİN OLAN MEMLEKETİ...! BIRAKIPTA GİDEN NAMERTTİR HEMŞERİM! BU MEMLEKETİ... BU GÜZELİM MEMLEKETİ.... BU DÜNYADA HİİİÇ DÜŞÜNMEDİN AHİRETİ PAYLAŞMADIN SANA VERİLEN NİMETİ, SEVGİYİ, MEMLEKETİ GİT DEDİĞİN İNSANLARDA BU VATANDA SENİN BENİM GİBİ TANRI MİSAFİRİ.... BURASI DA TÜRKİYE BURASI DA KAİNATIN BİR BELDESİ... KAİNAT DEDİĞİN ALLAHIN EVİ BİZ FANİ KULLARDA ONUN ACİZ,GÜNAHKAR MİSAFİRLERİ...... ÖLÜMSÜZ SANDIN KENDİNİ DÖNDÜN PERVANE MİSALİ AMA… UNUTTUN….! YALNIZ HÜVVEL-BAKİ SEN HEP KOVDUN ÖNÜNE GELENİ HER ZAMAN SENİN SANDIN! KAİNATI EVRENİ! SENİN SANDIN BU VATANI MİLLETİ! SENİN SANDIN MİSAFİRPERVER ÇİLEKEŞ TÜRKİYEYİ..! BAK ! YANILDIN HEMŞERİM İŞTE YANILDIN..! KOVDUKLARIN BURDA VATANDA VE HAYATTA ONLAR TANRI MİSAFİRİ SEN YOLCUSUN ŞİMDİ..! DİKKAT ET ! ORDA DA SAHİPLENME AHİRETİ..! SONRA, YAKAR MEVLAM SENİ KİMİN İÇİN YARATMIŞ RABBİM CENNETİ VE CEHENNEMİ KİMİN İÇİN YARATMIŞ BU KAİNATI, EVRENİ BU VATANI TÜRKİYEYİ SENİN... BENİM... BİZİM... ONLARIN... BU YALAN DÜNYA BÜTÜN KULLARIN HEMŞERİM BÜTÜN KULLARIN.....
GÜLER ÖZ 03/12/2000 09:30
TÜRKİYE’Yİ BİZE VATAN YAPAN KAN DÖKEREK CAN VEREREK BAĞIŞLIYAN BÜTÜN ŞEHİTLERİN ANISINA SAYGILARIMLA….. Güler Öz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT DEME HEMŞERİM GİT DEME ...!!!GİDECEK BAŞKA VATAN BAŞKA YURT BAŞKA TÜRKİYE YOK Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT DEME HEMŞERİM GİT DEME ...!!!GİDECEK BAŞKA VATAN BAŞKA YURT BAŞKA TÜRKİYE YOK Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nal-mıh..! bunu hiç düşünmedim inanın ama siz yazınca sizin gözünüzle okumaya çalıştım, neden olmasın dedim mıhsız nal düşer, ikisinede vurmak gerek! nalın selameti ve kalıcı olması için! nal düşerse yere mıh işe yaramamış, vazifesini tamamlayamamış olmaz mı! aman üstadım sonra beni nal toplamak zorunda bırakmayın..Bırakın ikisinede vuralım, sağlamlaştıralım..Ben, benim derken bencilce değil, yüreklice herşeyimle sahibim ülkeme, ama kendimin olduğu gibi, bu vatanda nefes alıp yaşayan, ayrı ayrı etnik kökenli türk vatandaşlarının da, Türkiye'nin Anayasasını ve Atatürk ilkelerini kabullenmiş ve ATATÜRK'ü önder kabul etmiş, T.C Kimliği kullanan bütün insanlarla bu memleketin havasın suyunu nimetlerini paylaşmıyormuyuz, bunda bencilik edenler varsa sözüm onlara. Misafir olsunlar TÜRK BAYRAĞI'NIN altında bu topraklarda...! ama sahiplenmesinler asla..Bu ülkenin sahipleri var, haddini aşana bırakmaz nasılsa...! İşte sözüm; o; haddini aşanlara usta, CUMHURİYET hep yaşayacak ve taşınacak sonsuzluğa.......... 29EKİM1923..................................................................... güler öz
dağ gülü tarafından 11/26/2008 4:03:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Okuduğunuz ve yorum yaptığınız için sağolun..TÜRK MİLLETİ NİÇİN VAR İŞTE O GÜNLER İÇİN.. Rahmetli İSMET İNÖNÜ'nün söylemiş olduğu güzel bir sözü aklıma getirdiniz " Yeni bir dünya kurulur ve Türkiye'de orada yerini bulur. Bir memlekette, namuslular, namussuzlar kadar cesur olmadıkça, o memlekette kurtuluş yoktur" İSMET İNÖNÜ
Bize Emanet Edilen Bu Cumhuriyeti, Devrimlerin Hepsini Yaşayan Bir Varlık Olarak Görmemiz Lazım. Eğer Onları Yaşatamazsak Bütün Faniler Gibi Ölür ve Unutulurlar. Onları Boşlukta Bıraktığınız Zaman Başka Fikirler Oraları Doldurur. İyi ki yazdınız bana da bu sözleri yazdırdınız CUMHURİYETİ HEP BİRLİKTE YAŞATALIM, TÜRK MİLLETİ OLARAK, HEP BİRLİKTE Saygılar,
Dağ gülü Güler Asil bir yürek..... hani bazı çocuklar çok meraklıdırlarya olmadık şeyleri hep merak ederler, merak ettikleri şeyide söylediklerinde hadibe sende delinin zoruna bak derler bazan. ...............bende senin yüreğini merak ediyorum yüreğinin içini şiirlerinden görür gibi oluyorum ama olsun yinede o yuvasına sığmayan seni merak ediyorum. ...............çok güzel bir anlatım, çok güzel bir sitem herkese hem nalına hem mıhına kutlarım efendim.kutlarım....
Bende vefalı dostun cumhuriiyet bayramını kutlarm, daha nice 29 ekimlerde buluşmayı umar, sağlık ve esenlik dilerim. Nal-mıh..! bunu hiç düşünmedim inanın ama siz yazınca sizin gözünüzle okumaya çalıştım, neden olmasın dedim mıhsız nal düşer, ikisinede vurmak gerek! nalın selameti ve kalıcı olması için! nal düşerse yere mıh işe yaramamış, vazifesini tamamlayamamış olmaz mı! aman üstadım sonra beni nal toplamak zorunda bırakmayın..Bırakın ikisinede vuralım, sağlamlaştıralım..Ben, benim derken bencilce değil, yüreklice herşeyimle sahibim ülkeme, ama kendimin olduğu gibi, bu vatanda nefes alıp yaşayan, ayrı ayrı etnik kökenli türk vatandaşlarının da, Türkiye'nin Anayasasını ve Atatürk ilkelerini kabullenmiş ve ATATÜRK'ü önder kabul etmiş, T.C Kimliği kullanan bütün insanlarla bu memleketin havasın suyunu nimetlerini paylaşmıyormuyuz, bunda bencilik edenler varsa sözüm onlara. Misafir olsunlar TÜRK BAYRAĞI'NIN altında bu topraklarda...! ama sahiplenmesinler asla..Bu ülkenin sahipleri var, haddini aşana bırakmaz nasılsa...!.işte sözü o haddini aşanlara usta, CUMHURİYET hep yaşayacak ve taşınacak sonsuzluğa.......... 29EKİM1923........................................................................................................................
DAHA NİCE 29 EKİMLERDE BULUŞMAK...... CUMHURİYETİ CUMHURİYET YAPMAK VE DEVAM ETTİRMEK HEPİMİZE DEVREDİLEN BİR GÖREV.... VEBALİ DE BİZDE..! KEYFİ DE..! CUMHURİYETİN KEYFİNİ HEP BİRLİKTE ÇIKARMAK DİLEĞİYLE.... CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN BİZE BU TOPRAKLARI VATAN YAPAN ATATÜRK VE ONUNLA MÜCADELEDE OMUZ OMUZA OLAN BÜTÜN ARKADAŞLARININ VE DE BU GÜNE KADAR VATAN İÇİN ÇARPIŞIP ŞEHİT DÜŞEN MEHMETÇİKLERİMİZİN RUHLARI ŞAAD, MEKANLARI CENNET OLSUN 29 EKİM1923....................................................................... güler öz
dağ gülü tarafından 10/29/2008 5:38:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
ama sahiplenmesinler asla..Bu ülkenin sahipleri var, haddini aşana bırakmaz nasılsa...!
İşte sözüm; o; haddini aşanlara usta, CUMHURİYET hep yaşayacak ve taşınacak sonsuzluğa..........
29EKİM1923.....................................................................
güler öz
dağ gülü tarafından 11/26/2008 4:03:55 AM zamanında düzenlenmiştir.