(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CÖMERT OL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CÖMERT OL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgide bitiyor herşey ve yine sevmekle başlıyor..maddi manevi...allah ne verdiyse paylaşmalıyız insanlığın gereği bu "komşusu aç iken, tok yatan bizden değildir" demiş sevgili peygamberimiz ve bütün dinler insanlık namına paylaşımcı olmamızı emrediyor, bu emir yüce divandan. Uyup uymamak vicdanımıza kalmış. Bütün canlıları kapsıyor cömertliğin boyutu ve bütün canlılara cömert davranmamız gerekiyor. Zaten dediğiniz gibi bunun tek kaynağıda sevgi, bütün canlıları sevip, paylaşmalıyız bizdeki nimetleri... İlginize çok teşekkür ederim gökten yağan rahmeti hep birlikte tutabilmemiz dileğiyle sevgilerle yaşayın ve yaşatın.... güler öz
teşekkürler sağolun, tabii ki sevgide bitiyor herşey ve yine sevmekle başlıyor..maddi manevi...allah ne verdiyse paylaşmalıyız insanlığın gereği bu "komşusu aç iken, tok yatan bizden değildir" demiş sevgili peygamberimiz ve bütün dinler insanlık namına paylaşımcı olmamızı emrediyor, bu emir yüce divandan. Uyup uymamak vicdanımıza kalmış. Bütün canlıları kapsıyor cömertliğin boyutu ve bütün canlılara cömert davranmamız gerekiyor. Zaten dediğiniz gibi bunun tek kaynağıda sevgi, bütün canlıları sevip paylaşmalıyız bizdeki nimetleri...
Cömert ol, aç elini Bilmiyormusun! Rabbimin bire bin verdiğini Cimri olup, kapatırsan elini Tutamazsın ki! Rabbimin gökten yağan Rahmetini! Haydi cömert ol Aç elini Sende kazan, cennetteki O mübarek yerini... Unutma! "CÖMERT KULUNA AÇIYOR RABBİM CENNETİNİ"
Cömert ol, aç elini Bilmiyormusun! Rabbimin bire bin verdiğini Cimri olup, kapatırsan elini Tutamazsın ki! Rabbimin gökten yağan Rahmetini! Haydi cömert ol Aç elini Sende kazan, cennetteki O mübarek yerini... Unutma! "CÖMERT KULUNA AÇIYOR RABBİM CENNETİNİ"
İlginize çok teşekkür ederim
gökten yağan rahmeti hep birlikte tutabilmemiz dileğiyle
sevgilerle yaşayın ve yaşatın....
güler öz