bir gece yarısı bir yerlere konacağız bir gecekondumuz olacak... ................................... bir gündüz ortasında müfreze saracak gecekondumuzu yıkılacaklar karaya bulşmış eleriyle onlar.... ..................................... biz başka geceyi bekleyeceğiz gece-gündüz gece-gündüz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gece-gündüz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gece-gündüz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel ve anlamlı çalışmadan dolayı tebriklerimi sunuyorum... küçük bir düzeltme... gece kondumuzu yıkılacaklar.. dizesinde benim farkettiğim özne yüklem uyuşmazlığı var.. gecekondumuz yıkılacak veya gecekondumuzu yıkacaklar olmalıydı.. ayrıca karaya bulşmış eleriyle onlar dizesinde a harfi eksik..bulaşmış olmalıydı..ve elleriyle olmalıydı değil mi? ben öğretmenim de bu nedenle yazım hataları batıveriyor gözüme.. esenlikle kal...
birsence tarafından 10/23/2008 4:35:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
................................... bir gündüz ortasında müfreze saracak gece kondumuzu yıkılacaklar karaya bulşmış eleriyle onlar.... .....................................
...sofrada bizede yer var demekki. ............tebrikler .