(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ DOSTUM OLDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ DOSTUM OLDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlık değildir Sevdalar ışık, Deli gönlüm bir kendimle barışık, Gece bilmez gündüz bilmez karışık Şimdi dostum oldu bilmem ne dersin ***************************************************** Dilinize sağlık hocam..Ne güzel yazmışsınız.Ayrıca çok güzel bir hece şiiri olmuş..Sağolun varolun. Sayğı ve sevgilerimle..
Oguzsoylum aya bakar durmadan, Hiç kimseye kötü damga vurmadan, Durulur mu ne var ne yok sormadan Şimdi dostum oldu bilmem ne dersin? ===================== Oğuz soylular Anadoluya yurt yapmışlar Ahi teşkilatlarıyla Anadolu insanını mesleklere ayırıp mesleğin inceliklerine öğretmişler Güçlü bir toplum olarak ortaya çıkmıştır.. Tebrikler Üstadım.. Yüreğine sağlık..
Doğudan doğup ta batıdan batma, Kuzeye yönelip yanlış yol tutma, Ben senden razıyım dur bana çatma, Şimdi dostum oldu bilmem ne dersin?
----------------------------------------------------- Şimdi dostum oldu bilmem ne dersin, demiş abimiz Senin dostun olsun kainatın sahibi yüce Rabbimiz Sen bizden razıysan;haşa sana çatan hangimiz Doğudan doğup batıdan batan nurlu güneşimiz Yanlış yol tutmaz,kuzeylimiz bir de güneylimiz Bir değil bin dostun olsun oğuzsoylu şairimiz!.......................M.Sıddık SOLMAZ............
Tahsili eylül rüzgarının daksliyle silinen şair şiirine şiirle yorum verip de kusur işlemişse bağışlanmak diler.Saygı ve selam!..
Deli gönlüm bir kendimle barışık,
Gece bilmez gündüz bilmez karışık
Şimdi dostum oldu bilmem ne dersin
*****************************************************
Dilinize sağlık hocam..Ne güzel yazmışsınız.Ayrıca çok güzel bir hece şiiri olmuş..Sağolun varolun.
Sayğı ve sevgilerimle..