(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM BİLE AŞKA DAHİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM BİLE AŞKA DAHİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
E BİRE GÖZEL GARDAŞIM NE HOŞ Bİ İNSANSIN SEN KALBİN YÜZÜNDEN YÜZÜN KALEMİNDEN SEVGİN AŞKINDAN AŞKIN DİLİNDEN GÖZEL .. DEFTERİNDE HEPSİNDEN ÖZELLL.DALINA DÜŞMESİN GAZEL. SEVGİYLE KAL. ŞİİRLE KAL. DİLİNDEN DÜŞMESİN BAL
Benliğimin yarısı ben Gerisi sen Ya büyürüz birlikte Ya küçülürüz Canım, kanım tenim Yoluna adandığım Çarpan yüreğimsin *** Gözümün feri Alnımın teri Aynada yüzüm Senin tersin Benim düzüm Sen geceysen Ben gündüzüm *** Kendine dolup taşan İki gözümsün Aşk beni geçemez * Geçebilen hüznüm; Ölüm bile aşka dahil... ___________________________ Sevgili ile bütünleşe bilmek ve aşkı herşeyin önünde göre bilmek...Güzel dizelerdi ve lezzetti...yüreğiniz kaleminiz daim olsun üstad..Saygılarımla....
ölümde bir aşk elbet toprak sevgimiz ve en önemlisi emanet bedenimiz, hepimiz misafiriz... tebrikler dost...yürekten kutlarım...selamlar gönderiyorum...(bu arada toplantıda yapacağın süprizide çok beğendim:))))))...
Doğmuşsak davetsiz bile olsa, yaşarız çizdiklerimiz doğrultusunda ve ömür denilen yaşanmışlıkta, her şey aşka ve aşığa dairdir bakılacak yön bulundukça... Saygılarımla.