Bahar sıcaklığını taşırken kelebekler Kısacık ömürlerden bilinmez ki ne bekler Işığın damladaki izidir gökkuşağı Aşkın süzülmesi sudan gözlere Direndikçe güneş akşam vedalarına Bulutlar boş yere ağlar sevdalarına Dudaklarda bir şarkı vuslata dair Aşkı bencillik sarmış ey şair Haberin var mı?
Bakışlarında tutuklu eller Kalemle manaya dönüşmüş düşenceler Ve ilahi şarkı yükselir dudaklardan Seni seviyorum diyen diller Martıların kanadında varmış maviliklere Ayın dalgalara vurunca şavkı Rüzgâr uğultusuyla kulaklarda şarkılar Suya yazılmışsa şiirler sevgiye dair Aşkı bencillik sarmış ey şair Haberin var mı?
Çaresi yok yaşanacak kopup gelen fırtına Ayrılık sancısını çekiyor yorgun beden Ardına bakmaz ki habersiz giden Boş yere uğraşma cerrah Sevgisiz açılmaz gözlerdeki perde Sevenler nerde, sevilen nerde Bıçağın çare değil bu derde Faydası yok kesip atma yüreği Lekesi temizlenmez hasretin Gönül feryattaysa sevdaya dair Aşkı bencillik sarmış ey şair Haberin var mı?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKI BENCİLLİK SARMIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKI BENCİLLİK SARMIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öykü tadını da oldukça duyumsadığım nefis bir şiir okudum Sevgili Coşarim; ancak, şiirin yeteri kadar okunamadığına emin oldum, aldığın yorumlara bakıyorum da bildik şair dostlar da şiiri okuyamamışlar, kaçırmışlar! Keşkeleri sevmem ama, bu şiiri anasayfadan bir kez daha yayınlayabilseler!!! Gerçekten bu şiirdeki betimlemelere bayıldım, Tümden Emeğine sağlık Koca Dostum. Ben de, senin gibi bir güzel insanı tanımaktan büyük onur duydum!!! Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Boş yere uğraşma cerrah Sevgisiz açılmaz gözlerdeki perde Sevenler nerde, sevilen nerde Bıçağın çare değil bu derde Faydası yok kesip atma yüreği Gönül feryattaysa sevdaya dair Lekesi temizlenmez hasretin Aşkı bencillik sarmış şair Haberin var mı?
Çaresi yok yaşanacak kopup gelen fırtına Ayrılık sancısını çekiyor yorgun beden Ardına bakmaz ki habersiz giden Boş yere uğraşma cerrah Sevgisiz açılmaz gözlerdeki perde Sevenler nerde, sevilen nerde Bıçağın çare değil bu derde Faydası yok kesip atma yüreği Gönül feryattaysa sevdaya dair Lekesi temizlenmez hasretin Aşkı bencillik sarmış şair Haberin var mı?
kutlarım üstat... yine çok çok güzel şiirdi...selam ve hürmetler...
çokl güzel bi
çalışma
okudum gene kaleminden var olasın