(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkta ve sevgide bizlerin tek yaptıgı hata bu heralde? unuttugumuz bagzı duygulari tekrar yaşayamayız saniyor ve herşeyi gidişata bırakıyoruz biraz olsun çabalarsak neler degişmezki hayatimizda yeterki bunu isteyelim Duygu akışında dedİginiz gibi
Seni ben diye Beni sen diye Çağırabilmek Şaşırmak ve heyecanlanmak Uçmak bir rüya aleminde
Her şeye herkese rağmen Olmaz mı dersi yeniden Bir vapur iskelesinde Bir liseli kız gibi Seni beklemek Ve kucaklamak Yeniden İnsan istedikten sonra neden olmasin Çok güzeldi dizeleriniz kutlarim Saygılar..
Olur mu dersin Tohumunu kaybetmişken Baharların İpini kaçırmışken Elimizden Efsunlu zamanların
Saçlarımız ağarmışken Yıllar olmaz diye Diretirken Olgunluk bizi sarmalamışken...
Olmaz mı zan edersin ki şair....Olur,olmayacak ne vardır iki aşk arasında,iki yürek arasında. Aşk her bedele rağmen iki kişiye aittir.Beklemeli,kucaklamalı aşkı ve yari... Gerisi mi,ölse de olur insan kavuşmuşken....Çünkü kavuşamadan ölmekten daha iyidir bana göre. Tebrikliyorum bu içten şiiri...Bu arada aşkın yaşı mı var ki,aşk en güzel olgunluk çağında yaşanır,daha dingin ve tebessümle!!!
hülya lila tarafından 10/21/2008 5:38:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Seni ben diye Beni sen diye Çağırabilmek Şaşırmak ve heyecanlanmak Uçmak bir rüya aleminde
Neden olmasin gönül dostum hep olmazlarimi yasacagiz bu yasamda hep olumsuzluklar mi tikayacak yollari zamansiz solmak zorundami cicekler Hep yasaklar,ayiplar, günahlarmi engelleyecek özlemlerimizi sevgi yasanmali hürce,doyumsuz ve ücra kösemizde hissederek öylesine yasanmali sevginin ne yasi ne milliyeti nede cinsiyeti vardir. sevgi sevgidir, yasar ve yasatirsan gönlünde ancak o zaman ebedidir.. Ne mutlu seven sevilen gönüllere. Hayallariniz bir an önce gercek olmasi dileklerimle... Sevgiler yüreginize....... Kutluyorum...
Olur… Neden olmasın ki.. Aşk hiç gitmez ki/ gidemez… Aradan hangi hain yıllar geçerse geçsin.. O hep oradadır, yanıbaşınızda.. Sıcacık.. Doğru yöne bakmayı/bakıpta görmeyi bilmek gerek sadece…
Güzel dizelerdi yine… Yine pamuk pamuk sözler…
Hayat çok kısa, zamana yenilmeden olur larınızı gerçekleştirmeniz dileğiyle… Saygı ve sevgiler..
Her şeye herkese rağmen Olmaz mı dersi yeniden Bir vapur iskelesinde Bir liseli kız gibi Seni beklemek Ve kucaklamak Yeniden kUTLUYORUM SİZİ.YILLAR ÖNCESİNE GİTTİM.DENİZ KENARINDA BİR KENT VE İKİ LİSELİ GENÇ.SELAM VE SEVGİLERİMLE