(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bugün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bugün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Somut dünyada attığı adımların sevgi dünyasındaki izdüşümlerini açıyor Şair. Her yol bir yere taşır yolcusunu, buradaki ise varşsız bir yolcu. Yürümeden olmuyor, yürünse de varılmıyor menzillere. Belki de o yolda karşılaşmış olmanın dayanılmaz ruh lezzetinin anısına yeniden yeniden yürünüyor. Yaşayana özel duygular var, öyle ki, Ancak çok orijinal sözlerle çok özel çağrışımlarla o dünyanın gelebiliyoruz yakınına. gülüşlerime sokacak bir çomak buldum yeşillerini bezeyen kahve menevişler... ve diğerler, diğerleri... Sıradan şeylerin şiire dönüşmesi herhalde böyle oluyor.
Ben kendi adıma bu şiirin dışında bir hareket, bir devinim; iç dünyasında ise içe kapanma, hareketsizlik, yetinme, sabretme, çile çekme gibi modern hayatta ve yeniyetme aşklarda hiç olmayan bir duruş gördüm. Bu sevgisi tarife sığmayan bir yüreğe ait olmaıdır. Kendini hayatın hiç bir alanında alacaklı görmemiş olan. Muhtaçlığını, özlemini zenginliğe dönüştürmüş olan. İçim kanadı, ki yabancısı olmadığım bir dil...
Yolların kavşağında, yokuşların zorlu sırtında, gecelerin acımasızlığnda, ayazlarda yalnız geçilmiş, geçirilmiş yıllar. Bilirim. Baharlaraın çağrısına, yazların albenisine yanıtsız kalmak. Bilirim. Ve ben ki bununla beaber ne kötüyüm, ne kötüyüm. En güzel halimde bile, bir yanım hep kötürüm. Selamlar ve saygılar.
attım kendimi yol yol çalımına
çaldım sırtımı varışsız yokuşuna
durdum yürüdüm
durmadım sürüdüm yüreğimin saçını
git ha git!
çıplak ayak geçtiğim
yağız yazlar
ayaz kışlar
ve yırtıp aldı üstümdeki gardı hayasız baharlar
hörgücümden içe içe sevdayı, yürüdüm bugün...
nasıl az yorum almış
hayret ettim
diğer okuyan arkadaşları
esefle karşıladım
efem
...