Ölçümüz cihad değildi...
Ölçümüz cihad değildi...
Tefsirimiz tahrifti...Ölçümüz cihad değildi...çünkü..."El-Hakim esmasının asileriydik"ilgili ayeti nesh ettik çünkü...dünya üstünlüğünü işte böyle kaybetti Osmanlı...her namazlı İslam kardeşi olamaz İslam namazdan mı ibaret...diğer ayetleri nesih saymaktır bu... Ayet on kat güçlü ile cihad et dedi...o ayeti nesih saydık...Ölçümüz cihad değildi...cizye almalıydık on kat zahmetten kaçandan...ayetleri bir birine bağımlı saymamız gerekirken nesh etmişiz...bu da tefsir değil tahriftir...Hz Peygamberimizin kızı fatımanın elleri nasır tutmuştu un öğütmekten ashab-ı suffa için...cihadın hakkını vermek için...biz teheccüt kılanı mürşit ilan etmişiz...ne faydası var o teheccüt kılanın cihada...davaya askerlik cihad ölçülü olamadık namaz ölçülü olduk ama namazı kabul mü o kişinin...cihad ise gözle gözlemlenen bir ölçü ama namazın faydası gözle görülmez....ölçü de olamaz namaz...sarıklı olmyı alimliğe ölçü kılmışız...Osmanlı yıkılmaz mı ölçüsü bozgunculuğa vesile...adetleri örfleri ölçü edinmişiz...Kawrensler bile kıymet bulmuş toplumumuzda ölçü cihaddır sadece cihad...insana kardeş demenin ölçüsü mürşid demenin ölçüsü de...peygamber varisi peygamber gibi hendek savaşında karnına taş bağlayıp hendek kazandır demeliydil ölçümüz cihad olmalıydı...Ölçümüz para üretmek silah üretmek ilaç üretmek olsaydı dünya üstünlüğü de İslam ümmetinin olurdu...Namazı ölçü yaptık dolandırdı osmanlıyı namazlılar... Osmanlı dört kat zahmeti ölçü seçmeliydi din kardeşliğine.zahmetten kaçanı şehadetli de olsa kardeş kabul etmeseydi.dörtkat kul olurdu Osmanlı ve dört kat daha üstünlük kazanırdı dünya üstünü olurdu...kölelştirdi işte müşrik bizi ölçümüz namaz olduğu için ölçümüz şehadet olduğu için Allah şehadetlilere imtihan edeceğim dedi...Osmanlı ise şehadeti ölçü seçti islam kardeşliğine...dolandırıldı yani... Zekat modalaşmışsa örfleşmişse ibadet değildir."El-Hakime"asiliktir çünkü.dünya nüfusunun dörttebiri müslüman dört kat zahmet ölçü...bu asırda... on kat olsaydı on kat zahmet çekmek on kat gayretli olmak olurdu ölçümüz...ama ilgili ayeti nesih saydık...tefsir de tahrif oldu Osmanlıya vız gelirdi ırkçılık mezhepçilik eğer ölçüsü cihad olsaydı...cezalanacak ırk belli olurdu kanunu ölçüsü şehadet olunca davaya hizmet eden belirlenemedi seçkinler ödüllenemedi...sarıklı namazlı üstün insan sanıldı oysa üstünlük ölçüsü cihaddır namaz şehadet değil "O kıldığın namaz değil"dedi yunus emere...ölçü anlaşılır olmalı...gözle görülür olmalı iyi vatandaş şehadetlidir denildi...şehadetliler dolandırdı Osmanlıyı...çünkü ölçü Kur’an...ayetleri nesh etmektir sadece şehadeti kardeşliğe ölçü sayma...namazı da samimi olan dört kat hatta on kat zahmetle sınanmalıdır...Kur’anın fikri buydu...dinlenmedi Kur’an...Günümde de dinlenmiyor Kur’an nesh ettik kur’anı...sarıklı olmak ölçü oldu ilme...Arabça bileni alim sandık...felsefeye hikmete asi olduk yani "el-Hakime mantığa asi olduk...ölçü esmadır "el-hakim esmasını ölçü seçmeliydik sarık ölçü olamaz sınanınca sonuç derki bize sarığı namazı davaya köleliğe dünya üstünlüğünü müşrike kaptırmama ilkesine ölçü edinme der...dünya sütünlüğü ilkeli olmayan binler şehadetli var gazzede ki şehadetliler buna örnektir...Kahhar bunları acı ile terbiye etmekte sünnetullah zuhur eder dünya üstünlüğü ilkesi olmayan devletler yıkılacaktır sınırlar değişecektir artık...Çünkü bu varlıkta "ADİL VAR"şehadetliyi de tokatlar o adil ama dünya üstünlüğü uğruna müşrikten dört hatta on kat zahmete gireni tokatlamaz...sünnetullah böyle diyor çünkü..."el-hakim" mantık ve matematik mantığı böyle diyor... On kattan fazla güçlü ise köleliği seçveya hicreti seç der Kur’an ne sandın Kur’anı o ilimdir...ama tefsirler ilim değil...mezhebler ilim değil tarikatler ilim değil...nesh ettiler ayetleri işine gelmeyince ve hadis uydurdular... Ayetleri nesh etme "El-Hakime asilik bu"işte mantıksız akımlar yaygınlaştı tarikat adı altında...Ölçü El-Hakimdir esmadır Kur’anın bütünüdür ey nesihci...tahrifcisin...ve hadis uydurmandan da belli... Ey vahdet-i vücutcu Allahın vücudunun dengi yok ve sebeb o diğer vücutlara diğer vücutlar rızka muhtaç ve rızık oluyor...Hasta oluyor... Kahhar esması "el-Latif"esmasına sebebtir.değilse Kahhar esması olmazdı.Allah rahmandır.Nükler de para da rahmet için...de. Allahın yasaları yani ayetler esmaya kulluğu emreder.esmayla özdeşleşmeyi emreder.Nükler üretmeyi ilke edinmeyen ve parada silahda ilaçda üstünlüğü ilke ve görev edinmeyen mürteddir.Münafıktır şehadetli namazlı da nesh ederse ayeti mürted olur...bozguncu olur tahrifçi olur...hadis uydurmalarından belli bozguncu oluşları... |