(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlinin ortasindan öpülecek bir insansin sair... Benim yorumum sadece bu kadar. Sahane bir hiciv herseyi ile süper olmus .. Okuduktan sonra inan sanki üzerimden bir kac ton agirlik gitti.. Kalemin daim olsun, mert, cesur yürege sevgilerle... Sevgilerle kal mutluluklari da yasa.. Kutluyorum can-i gönülden....
ilk yorumum için özür dilerim anlamamışım.... TÜRKİYE LAYIKTIR LAYIK KALACAK... ANANI DA AL GİT DİYENE OY VERCEK... ÜÇ KURUŞ MAAŞLA EV GEÇİNDİRECEK.. ASGARİ ÜCRETLE AY BAŞINI BEKLEYECEK.. FATİH TERİME 220 MİLYAR VERECEKK... TÜRKİYE KRİZDEN ETKİLENMEZ DİYECEK.. DOLAR AWRO ALIP BAŞINI GİDECEKK.... OLAN FAKİR FUKARA YA OLACAK... YİNE KURU EKMEGE TALİM EDECEK.... TÜRKİYE LAYIKTIR LAYIK KALACAK........ SAYGILAR...
leylasız tarafından 10/17/2008 1:24:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
leylasız tarafından 10/17/2008 1:25:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aslında uzun uzadıya bu şiire yorum yazabilirim.Ama özet yapacağım.
1-Şiirde açık açık isim ve/ya adres verilmesini her zaman yadırgamışımdır.Çünkü,şiirdeki edebi içerik darmaduman oluyor.Bu nedenle keşke her beşliğin sonuna eklediğiniz son mısra olmasaydı.
2-Öte yandan fikir olarak yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.Bu halk bu çizgide oldukça bunlara LAİK değil lLAYIKtır.
Şairim belki kızacaksın ama, malesef akp den başka alternetif yok. Enazından şimdilik. Diğerlerinin tutarlı bir politikası bile yok. Ben akp çok iyidir demiyorum. Ama alternatif yok malesef. Ya doğru düzgün muhalefet yok. Var gerisini sen düşün. yazdıklarının bir çoğuna katılıyorum ama laiklik konusunda da endişe edecek bir durum yok bence. Herkes görevini yapsa eminim hiçbir sorun çıkmayacak. Sağlıcakla kal şairim.
Önceki yoruma istemeyerek güldüm doğrusu. İçeriği okumadan yapılan yorum insanları ne kadar gülünç duruma düşürüyor işte bir örnek. Oysa ki hak etmiştir içerikli bir şiir, hicivle yazılmış. Kalemine sağlık arkadaşım. Tümü ile altına bir paraf ta benim koyabileceğim bir içerik. Emeklerine ,gören gözünüz ve yazan bileklerinize sağlık. kaleminiz sert,yüreğiniz dert görmesin. Biz yazmaktan bıkmayacağız. Onlar da duymaktan bıkmazlar çünkü. Kızaracak yüzleri kalmadığından elbet.
şiiriniz gerceği göstermiş tabiiki..anlayana.. biz zaten akp den önce müslüman değildik; sayelerinde müslüman olduk. varolsunlar... vatanı satanlarda..................olsunlar. teşekkürler.
Benim yorumum sadece bu kadar.
Sahane bir hiciv herseyi ile süper olmus ..
Okuduktan sonra inan sanki üzerimden bir kac ton agirlik gitti..
Kalemin daim olsun, mert, cesur yürege sevgilerle...
Sevgilerle kal mutluluklari da yasa..
Kutluyorum can-i gönülden....