(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜRDÜM MÜ..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜRDÜM MÜ..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SONBAHAR BULUTLARI GRİ, HEP YAĞMUR BİRİKTİRMEYE BAŞLADI...AĞABEYİN SANA BULUT YERİNE PEMBE PAMUK ŞEKERLERİ YOLLASA OLUR MU ? BEYAZI DA VARDI AMA İNCİ YEDİ...)))
Adı inci yüreğide inci gibi olduğuna eminim varsın yesin pamuk hekvamı hatta sen ona kağıt helvada al benim için can ağbim candan ağbimmmmmm benim, varollll...:) ikinizede selam sevgi gönderiyorum...
arkadaşım sana hayran olmamak elde değil... o bulutları üzerimize serptin nasılda güzel yaşattın .. farklı bakan baktığın da neler gören gördüğünde neler yorumlayan yüreğin dert keder görmesin.... saygı ve sevgilerimle TEBRİKLER
Ben sordum Ayse hanim bizim buradaki ay dedenin haberi yok hem burasi cok uzak bu ay dede nasil görsün ki Siz yine otobüs duragina bir bakin. Bu sirada millet alismis, caldiginin ne olduguna biri icin ne anlam tasidigina bakmiyor calalim da ne olursa olsun diyorlar.
Valla bulutunuzu da calarlar, yürekteki günesi de. Aman dikkat edin Ayse hanim. Ben size buradan birkac bulut gönderiyorum, calinti degil, buldum onlari...:)))
Kutlarim harika bir siir, o üstüste üc nokta bile güzel bir rüyayi anlatti bana... Kaleminiz daim olsun, sizi okumak bir ayricaliktir bence...
Ah herşey rüyalarda ki kadar güzel olsa. Saçlarımızda yıldızlarla,bulutlarla gerçekte yaşasak. Çok güzeldi yine arkadaşım.Yürekten kutlarım.Kalemin yüreğin hep daim olsun. sevgilerimle.
Ah herşey rüyalarda ki kadar güzel olsa. Saçlarımızda yıldızlarla,bulutlarla gerçekte yaşasak. Çok güzeldi yine arkadaşım.Yürekten kutlarım.Kalemin yüreğin hep daim olsun. sevgilerimle.
Damla damla içsinler,Dünyamıza gülücükler saçsınlar.
Şiir çok güzeldi diyorum.