Esmanın sebeb olduklarını bil
Esmanın sebeb olduklarını bil
Adil var varlıkta adil günahkarla sevabkarı toprak olmakla bırakmaz diriltir hesab ister ve ceza-ödül verir.Esmanın etkinliği var.adil var işte sonuçları bu varıkta zıtlar var..."A-Z" dereceli her var edilen Sağ ile sol farklı esmadan pay alışta.sağ güçlü el.zıtlar bir bedende bile üstünlükde farlı şeytan sol gibi.Adem zıttından nasibli Allah-esması zıtlara da sebeb ama zıtlara izin var fakat zıtlar üstünlükde denk değil.Adil var eşitlik yok.Adilik üstün zıttından Zıtları üstün parçasıksi-artıyı yok eder manığına göre yok eder...ve zıtlar yok olur.yani üsün parça aciz arçayı emrine okar ve zıtlık yok olur... Kur’an esmları sünnetullahı haramı asiliği helali görevleri öğretir...bu amaçla oku...tefsir ve fetva ıkarma marifet-i kur’anasahib lanların işi onlara mekke şartlarnda veya medine şartlarında hangi eylemleraleri düşünceleri duyguları seçmen gerektirğin öğretir...Fazsizlik üküm değil deme bu inkardır...Alahla savaştır...ama faiz al...ehven-i şerse...yani ilim-bilim öğremek içinveya öğretmek için..İlim esmadır bir esmaya köleliğin sevabı çok faizin günahı azsa bu eylem ehven-i şerdi ve mekkede ehven-i şerlere savaş açılmamıştır ölçü MEKKE YAŞAMIDIR ehven-i şerlerde. Her esmya kölelik"A-Z"yedir...zamanın şrtları v insan farklıaşınca esmalara köleliğin derecesi zalır...as-ı saadet en güzl asırdır insanlık tariinde...çükü Peygamerlerin etkinliğide"AZ"yedir peygamberlerin serveri pegamber efendimiz z Muhammet mustafdır çünkü.İlk aratılan nur onun nuru...cennete ilk döne o olaak...sela inancımızın sesidir...de Razak var bu varlıkta sonuçlarıvar çünkü her canlı rızıka muhtaç...Rızıkları da se rızka ebeb olanlaı da Razakı en çok sev..Razzak sahib razzak ebeb Razzak ölçü...ezeli ve ebedi.Balık totemli kavimler var...Fayda gördüklerini ilahlaştıran putlaştran varlıklar var ama Allahtan başka er şey yok hükmünde ve onu zıttı nötürler...Mıknatıs incri vr bu varlıka"A-Z"ye bir mıknatıs bağı var varlıklarda Razk her anlıyı bir canlıya ebeb kılmı mknatıs bağıar bu varlıkta yan Razzak var..."BİZ OLMUŞ RAZZAK"ve iğeresmalr yaraılanlarla...ve ayna görüntünün sahibi değil... BİZ OLMASI VAR esmaların yaratılanlarla...Şefat makamı da Gaffarın BİZ OLMASIDIR yaratılanlarla.Bağımsız şefaatçi yok de...var o da Alah de Gafar O... tevbe çıkamanın tek sebebi o de...şefaati de tek sebeb-i llah ama "BİZ OLMASI sünnetidi...de |