(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğruya doğru arkadaşım. Sevgili yazarımız bu güne kadar bana hiç samimi gelmedi ve halende çok itici bulmaktayım. Halkı ile halk olamayan kim olursa olsun benden değildir. Bu bağlamda o şahsiyet de benime birlikte ve benden değil zaten. Emperyalizmin bir şekilde uşağı olup sonra da sosyal demokrat bir çizgide gibi görüntü yapmak bir karakter zafiyetidir. Düşüncelerimizi açıklama fırsatı yaratan şiir ve şairimi tebrik ediyorum. Ancak eleştirinin dozunu hakaret seviyesine taşımamanın çok uygun olacağı kanısındayım. Selamlarımla.
cemil tarafından 10/17/2008 9:41:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yazar iyi ve başarılı olmuş olabilir. Ama kimse kusura bakmasın. Bu acıda olsa bir gerçek. Orhan Pamuk kalemini üç kuruşa satmış bir yazardır. Ödül alması hiçbirşeyi değiştirmez. Bu millit nazarında da hiçbir anlam ifade etmez. Yüreğine sağlık şairim. Sağlıcakla kalın.
Milliyetçilik kisvesi altında dünyada kitapları bütün dillere çevrilen bir yazarımıza bu tip yakıştırmaları yapmanızı hoş bulmuyorum.Siyasi veya diğer düşünceleri ne olursa olsun Orhan Pamuk kurgu yazarlığında dünyanın şu anda en iyisidir.Ve en önemli yazarlardan birisidir.Bir insanı sadece tek bir yönü ile yargılayamazsınız.İlk önce burası bir edebiyat sitesi olduğuna göre edebi açıdan Orhan Pamuğu yargılayacaksın.Eee o zaman bu adam müthiş kitaplar yazmış birisi.Doğru düzgün kitabını okumadan yorum yapmanın yanlış olacağını düşünüyorum.Ben Orhan Pamuğu okuyorum ve kitaplarını müthiş derecede beğeniyorum ki benim kadar beğenen daha milyonlarca insan var.Lütfen milliyetçi olacağım diye herkese laf atmalar,sağa sola sataşmalar yapmayınız.Bu hem ırkçı bir tutum hem de pek hoş olmayan bir tavırdır.Saygılarımla.Kaleminiz her daim objektif olsun.
Gandalf tarafından 10/15/2008 11:05:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Adamın resimdeki duruşu bile yamuk harbiden;) Şaka bi yana yamuk olduğuna katılıyorum..bu zamanda yamuklar ve dalkavuklar prim yapıyor maalesef..Ama biz düz bildiğimizden şaşmayalım..tebrikler
Düşüncelerimizi açıklama fırsatı yaratan şiir ve şairimi tebrik ediyorum. Ancak eleştirinin dozunu hakaret seviyesine taşımamanın çok uygun olacağı kanısındayım.
Selamlarımla.
cemil tarafından 10/17/2008 9:41:09 AM zamanında düzenlenmiştir.