(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN-I HAVİN ( BAHAR ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN-I HAVİN ( BAHAR ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanı işte, unutulmayan bir zamandı. Doğanın gönlü, canı, sevdasıydın baharım.
Hani " inşallah beğenirsiniz" demişsiniz ya. Bence bu soryu sormaya bile gerek yok çünkü son baharda ilk baharın esintilerini okumak yaşamak kadar güzel geldi bize.
Çok özeldi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
sn Mehmet by dizelerinizde olduğu gibi gönüller de sonbaharıda yaşasak,bahar hiç kaybolmayacak....ister kış,ister yaz........yaş ister yedi ,ister yetmiş.... çok güzel dizelerdi ....kutlarım...
Zamanı işte, unutulmayan bir zamandı. Doğanın gönlü, canı, sevdasıydın baharım. .................................. naifti şair ve şiir bahara dair kutlarım yüreginizi saygılarımla
Baharlar hep başkadır üstadım.Doğanın baharıyla doğa canlanır,insanın baharında gençlik yaşanır. Doyum olmaz onun zevkine de,seyrinede.Tıpkı eserinizle bütünleşmiş resim gibi. Bu kez anlatımınız farklı geldi bana ama çok güzeldi. Emeğinize yüreğinize sağlıklar dilerim.Saygımla.
Zamanı işte, unutulmayan bir zamandı. Doğanın gönlü, canı, sevdasıydın baharım. *************************** YÜREKLERDEKİ BAHARIN ZAMANI YOKTUR . .ŞİİRSE YÜREKTE BAHAR HER MEVSİM HOŞ GELSİN SEFA GELSİN..
BEĞENEREK OKUDUM DİZELERİNİZİ... K U T L U Y O R U M SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
DilrubaNurayErenler tarafından 10/15/2008 2:37:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çiçek açsın sevda yollarında
kutlarım güzel dizelerinizi yüreğinize sağlık .......selametle