(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OTANTİK EN/KAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OTANTİK EN/KAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yok/ ol Yok/ sa Yok/ bile Yok/ uz Yok/ ak *********** aşk var yanan yok iş var zaman yok ol sa da çok uzak.... yaman çelişki ? ****************************** ''Ellere uzaktan bak, bana yakın gel!,, Ne var ki sana engel?
Kankam, bütün ilginçlikleri sen mi bulursun. Şaşırtmayı başarıyorsun... Sevgimdesin hep. Hep öyle kal...
görmesini biliyorisen var ..var gördüğünü biliyor isen.... güle biliyor isen gülmekte var ..yaşamı yok sayıp cayma önündeki güzeliklerden..hayata uzaktan bakma yokmuşuz gibi ama varız ..vardan yok yapma ..... kendimce bunları aldım sevgili ayşe .....gönül mürekebin bol olsun .şiirle kal şiirle gül sevgiler yüreğine
Muhteşem ötesi şairane bir çalışma.. İmgeler, üslup konu bütünlüğü şiirsellik uyaklar ayaklar.. hepsi yerli yerinde Br şiirde bulunması gereken herşey var.. Yok diyenlere yorumları gösterirsin :)) Sen gene de krala bir pelerin ver :)) ayıptır böyle ortalıkta.. :))
HAYATGÜLBAHÇESİ RÜMUZLU ARKADAŞIMIZ ÇÖZMÜŞ ŞİFRENİZİ; BEN YİNE DE YUKARIDAN AŞAĞIYA DA OKUYUN DİYEYİM DOSTLARA.SAYGIYLA, CANIN ÇOK SIKILINCA BULMACA ŞİİRLER YAZMAYA BAŞLADIN ANLAŞILAN GÜZEL DOST.SELAM SEVGİ SAYGIYLA...
BAK ÇOCUK, BENİM NÖRONLARI ERİMEYE BAŞLAMIŞ YAŞLI BEYİN KIVRIMLARIM BÖYLE ÇAPRAZ BİLMECELİ ŞİİRLERİ ARTIK ÇÖZEMİYOR...)))
YOK SÖZCÜKLERİ TOPLAMINDAN VAR'A VARILMIŞ BİR ŞİİR, VARLIK DERGİSİNE YAKIŞIR GÜZELLİKTE VE DE ZEKA ÜRÜNÜ, SÖZCÜKLER BİR CAMBAZ GİBİ İPE ÇIKMIŞ, ŞAİR CAMBAZLIĞI BİR GÜZELLİK ÇIKARMIŞ ORTAYA.
KUTLUYORUM KARDEŞİMİ, BAŞBAŞ..ÇOK LAF EBELİĞİ YAPTIM, BEĞENDİM YAF İŞTE....)))