Efsunlu gözlerindeki hârelerini sevdiğim.. Hicrinle yakma beni... Ah etme yüzünde gizlenen tek tek ezberlediğim seni... Zevahirin düşmüş ummânı olduğun gönül yakamozlarıma... Bilmez misin ki bu veryansın yalvarışlarımın senli, nazlı vâveylasına.... Nasıl da utangaç şahsına münhasır hasretim...
Nesiminin hoş olduğu yâr dediği vuslatım. Yürek sızım gül ağacım, tek şahidim, şehadetim... Hanımeli kokan avuçlarından bir solukta göğsüme çektiğim hicran korkularım. Öldürür beni tuzla tatlanmış didenden akan hıçkırıkların. Etmesin beni terbiye sensizliğin aşıyla, çıksın hüdai yollarına başımı eğdiğim niyetim Resmiyet eylesin sol omzundan düşüp, sağımın defterine çizilmiş duru sebeplerim.
Aç gönül kapını ayaklarına olayım turab, ezileyim kızıl gelinciklere.... Kılavuzsuz bırakma sana doğru geldiğim çocuk adımlarımı. Getir bana mutlulukarı ebemkuşağının turuncu arşından, Sokulgan ak bulutların ağlamaklı yağışlarından. Talibiyim gecenin siyahında yanan ellerinle sokak nöbetlerine, hem ne arsız,hem ne istekli; -Sen benim cürmüme müşterek güzidem misin a yarim?.. Ol bana yol gösterenim, sen ol sahibim, efendim, şâh ım, şaheserim. Süzülmesin gamzene alev alev inen ateşi nârın, savurmasın yabancı olduğun gurbet yellerine bizi... Bükme gözümün gözüne değen aksi sedasını . Tutuşurum kıvılcımınla geceden tan yerine, öyle şen öyle uçarı, öyle müzeyyen; Ve sona erer özlemim Bütünleşir ise iki beden Biri ben Biri sen.
Ayşe KURNAZ
Şiiri Değerlendirin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sükûtun Yankısında Gizlenen Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sükûtun Yankısında Gizlenen Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sen ol sahibim, efendim, şâh ım, şaheserim. Süzülmesin gamzene alev alev inen ateşi nârın, savurmasın yabancı olduğun gurbet yellerine bizi... Bükme gözümün gözüne değen aksi sedasını . Tutuşurum kıvılcımınla geceden tan yerine, öyle şen öyle uçarı, öyle müzeyyen; Ve sona erer özlemim Bütünleşir ise iki beden Biri ben Biri sen.
Çok güzel bir şiir. Yürekten tebrikler efendim. İlhamınız çok olsun
Varoluşun kadim sevdası nasılda nazlı nazlı süzülmüş yürek sızısına,
Tüm hıçkırıklar kavuşmalar dan doğsun...
Nasıl güzeldi şiirin kalbi ve seslendirmesi kaleminize, yüreğinize sağlık, seslendirme ise şiire nefes olmuş
Saygımla